سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر قم گفت: بازی سختی داریم اما امیدوارم نمایش خوبی ارائه کنیم و با تمرکز بالا در میدان مسابقه به نتیجه خوب برسیم.
کد خبر: ۹۳۱۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹ 12 January 2021

به گزارش تابناک قم، مصطفی هاشمی اظهار کرد: بازی سختی داریم، مهرام تیمی است که افتخارات زیادی دارد و از کادر فنی با دانشی برخوردار است، ضمن اینکه بازیکنان بسیار خوبی نظیر صمد نیکخواه‌بهرامی، مهدی کامرانی و چند بازیکن ملی‌پوش دیگر دارد.

وی اضافه کرد: بازی کردن با تیم مهرام سخت است و تمرکز زیادی در تمام لحظات مسابقه می‌خواهد، امیدوارم تمرکز خود را حفظ کنیم و با ارائه یک بازی خوب نتیجه لازم را در این مسابقه بگیریم.

گفتنی است: مصطفی هاشمی یکی از مربیان با سابقه بسکتبال کشور است که سال گذشته هدایت مهرام را در لیگ برتر بر عهده داشت و امسال به عنوان سرمربی روی نیمکت شیمیدر قم می‌نشیند، هاشمی و شاگردانش برای تداوم روند شکست‌ناپذیری خود در گروه دوم باید امروز برابر مهرام به میدان بروند.

تیم بسکتبال شیمیدر قم در چارچوب دیداری از هفته هفتم و پایانی دور رفت رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز از ساعت 18 در سالن آزادی برابر تیم مهرام قرار می‌گیرند، دو تیم از 6 بازی قبل خود در گروه دوم مقدماتی 6 برد و 12 امتیاز دارند.

نماینده بسکتبال استان قم با هدایت مصطفی هاشمی توانسته تا کنون تیم‌های نیروی زمینی تهران، آینده‌سازان تهران، ذوب‌آهن اصفهان، شهرداری بندرعباس، کوچین آمل (جوانان 2020) و صنعت مس کرمان را شکست داده و خود را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی این فصل لیگ برتر معرفی کند.

نتایج شیمیدر قم در ۶ بازی قبل:

شیمیدر قم 109 نیروی زمینی تهران 69

شیمیدر قم 107 آینده‌سازان تهران 62

شیمیدر قم 84 ذوب‌آهن اصفهان 78

شیمیدر قم 76 شهرداری بندرعباس 68

شیمیدر قم70 کوچین آمل 58

شیمیدر قم 88 مس کرمان 69

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار