تیم فوتبال سوهان محمد به نمایندگی از استان قم در مسابقات فصل 1400 – 1399 جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور گرامیداشت آزادسازی خرمشهر به میدان می‌رود.
کد خبر: ۹۳۱۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 13 January 2021

به گزارش تابناک قم، رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور با برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال امسال نیز همانند دوره‌های قبل با عنوان جام آزادسازی خرمشهر و با حضور تیم‌هایی از استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود، در حالی که تیم سوهان محمد نماینده قم در این دوره خواهد بود.

مرحله نخست این دوره از رقابت‌ها در حالی قرعه‌کشی می‌شود که قم در چند سال اخیر نماینده‌ای در مسابقات جام حذفی نداشته و امسال تیم سوهان محمد توسط هیات فوتبال قم به این رقابت‌ها معرفی شده است، تیمی که عنوان قهرمانی لیگ نیمه تمام سال 1398 فوتبال باشگاه‌های قم را در کارنامه دارد.

سال گذشته که رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم به دلیل شیوع ویروس کرونا نیمه تمام ماند، تیم سوهان محمد صدرنشین این بازی‌ها بود و به دلیل اینکه بازی‌ها ادامه پیدا نکرد، بعد از جلسه‌ای در هیات فوتبال قم مقرر شد این تیم به عنوان قهرمان هم در لیگ دسته سوم فوتبال کشور و هم در جام حذفی باشگاه‌های ایران به نمایندگی از قم به میدان برود.

بدین‌ترتیب سوهان محمد قم که در گروه دوم از مرحله مقدماتی فصل 1400 – 1399 لیگ دسته سوم فوتبال ایران جام آزادگان جای دارد، به سرمربیگری علیرضا خلجی‌نیا و مربیگری سعید توسلی، محمد جاویدفر و غلامرضا ملکی، به نمایندگی از قم در جام حذفی نیز به مصاف رقبا خواهد رفت.

آْخرین بار که یک تیم از قم توانست در جام حذفی عملکرد خوبی از خود نشان داده و تا مراحل پایانی این رقابت‌ها بالا برود، در سال 1381 بود که تیم فراز قم با بازیکنان شاخص آن زمان فوتبال قم، در مرحله یک هشتم نهایی حریف استقلال تهران شد و با دو باخت در تهران و قم از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار