مدیر تحول مجتمع فرهنگی نور قم از برپایی نمایشگاه کوچه‌های بنی هاشم به مناسبت ایام فاطمیه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵ 14 January 2021

به گزارش تابناک قم، امین جلال‌منش با اشاره به برپایی نمایشگاه کوچه‌های بنی هاشم به طور مردمی اظهار کرد: این نمایشگاه به همت گروه جهادی رشد برپا شده که مردم در برپایی آن همکاری دارند.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی گروه جهادی رشد دو سال است که این نمایشگاه در مجتمع نور دایر می‌شود در حالی که پیش از این در مناطق مختلف در سطح شهر برپا می‌شد.

مدیر عامل مؤسسه اعتلا با بیان اینکه بخش روایتگری شامل مناسبت‌هایی است که به صورت خانواده‌محور تهیه شده است، گفت: حضرت زهرا(س) در میدان‌های جهاد فردی، جهاد اکبر، جهاد خانوادگی و جهاد اجتماعی مجاهدت داشتند. حضور جهادی حضرت زهرا(س) در ساحت ولایت اجتماعی و بحث خانواده‌محوری در این نمایشگاه به طور پررنگ نشان داده شده است.

جلال منش با اشاره به هدف از برپایی نمایشگاه کوچه‌های بنی هاشم گفت: تلاش بر این است که خانواده‌ها از حضور جهادی حضرت زهرا(س) در ساحت جهاد خانوادگی و اجتماعی الگوبرداری کنند.

وی از برپایی نمایشگاه کوچه‌های بنی هاشم تا روز یکشنبه 28 دی ماه خبر داد و افزود:  علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 15 تا 20 برای بازدید از این نمایشگاه به مجتمع فرهنگی نور واقع در انتهای بلوار جمهوری، میدان امام حسین مراجعه کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار