جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه دیار کریمه اهل بیت (س) از برخی پروژه های سازمان توسعه و عمران شهرداری قم بازدید کردند.
کد خبر: ۹۳۲۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶ 14 January 2021

به گزارش تابناک قم، تقاطع سه سطحه ولیعصر (عج) که با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده و سطح منفی یک آن نیز به خط مترو قم اختصاص می یابد، یکی از پروژه های تمام شده سازمان توسعه و عمران شهرداری قم است که مورد بازدید خبرنگاران قرار گرفت.

همچنین بازدید از مجتمع امیرکبیر شامل دو کارخانه آسفالت و خردایش مصالح و همچنین بخش بومی سازی شده ساخت قطعات بتنی با مهندسی معکوس فناوری خارجی و با کمک متخصصان دانش بنیان، بخش دیگری از بازدید اهالی رسانه قم از پروژه های شهری بود.

خبرنگاران در ادامه این بازدیدها، به رمپ اتصال بلوار امام رضا (ع) به پل 9 دی رسیدند، پروژه ای که با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

البته از اطراف این پروژه، سایت احداث شده دوچرخه سواری نیز قابل رؤیت بود، سایتی که به همت مشترک سازمان حمل و نقل و ترافیک و همچنین سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان ساخته شده است و در دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رسد.

تونل میدان امام حسین (ع) با چهار زیرگذر در حد فاصل بلوار مرجعیت، بلوار یادگار امام (ره)، بلوار نور شرقی و همچنین خیابان سواران، پروژه دیگری بود که مورد بازدید خبرنگاران واقع شد.

این تونل با اعتبار اولیه 88 میلیارد تومان، 1200 متر طول دارد و  تاکنون با وجود معارضات فراوان، 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار