تیم فوتبال سوهان محمد قم به نخستین پیروزی و سه امتیاز خود در فصل جاری مسابقات فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان دست پیدا کرد.
کد خبر: ۹۳۲۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵ 14 January 2021

به گزارش تابناک قم، تیم سوهان محمد که قهرمان لیگ نیمه تمام سال 1398 فوتبال باشگاه‌های برتر استان قم است در دومین بازی خود از مرحله مقدماتی فصل 1400 – 1399 لیگ دسته سوم فوتبال ایران جام آزادگان میزبان تیم سولدوز نقده بود و در پایان با حساب 2 بر 1 حریف خود را شکست داد.

شاگردان علیرضا خلجی‌نیا در تیم سوهان محمد قم، دقیقه 20 این مسابقه با گل بازیکن با تجربه خود یعنی حمیدرضا پاکیزه از حریف پیش افتادند و در دقیقه 77 با گل اثامه کاویانپور اندوخته خود را بیشتر کردند تا در مقابل تک گلی که تیم میهمان به ثمر رساند، از این بازی با دست پر و سه امتیاز خارج شوند.

نماینده فوتبال قم در هفته نخست بازی‌ها با همین نتیجه به تیم شهرداری فریدون‌کنار در خانه حریف باخته بود و در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برابر تیم سولدوز نقده به نخستین برد و سه امتیاز این فصل دست پیدا کرد تا امیدوارتر از قبل در ادامه بازی‌های این فصل برابر حریفان خود صف‌آرایی کند.

امسال مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در پنج گروه 13 تیمی برگزار می‌شود و تیم فوتبال سوهان محمد قم در گروه دوم مرحله مقدماتی باید 12 مسابقه برابر رقبا برگزار کند، در شرایطی که از هر گروه دو تیم مجوز صعود به مرحله نهایی را کسب خواهد کرد.

تیم فوتبال سوهان محمد علاوه بر مسابقات لیگ دسته سوم جام آزادگان، نماینده استان قم در دوره جدید رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور گرامیداشت آزادسازی خرمشهر نیز محسوب می‌شود و با مشخص شدن حریف خود باید در این بازی‌ها نیز به میدان برود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار