مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از پخش برنامه «شهیده ولایت» به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) از این رسانه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵ 14 January 2021

به گزارش تابناک قم، سیداحمد محمودی با اشاره به تولید برنامه بانوی نور به مناسبت ایام فاطمیه اظهار کرد: این برنامه از 6 تا 30 دی ماه هر روز ساعت 12:35 پخش می‌شود که بررسی القاب، مقام علمی، عصمت، محدثه بودن، خطبه‌ها و وصایای حضرت زهرا(س) از جمله موضوعات این برنامه است.

وی خاطرنشان کرد: تاریخ، شخصیت و سیره حضرت زهرا(س)، مناقب و کرامات حضرت فاطمه(س)، حضرت زهرا(س) در کنار پیامبر(ص) و حضرت فاطمه(س) از نگاه قرآن از دیگر محورهای موضوعی این برنامه است.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف با اشاره به عوامل برنامه بانوی نور گفت: سید ابوالقاسم غضنفری به عنوان تهیه‌کننده، قرنلی به عنوان مجری، حجج اسلام فاضلی هیدجی، جباری و ابوالقاسم مقیمی به عنوان کارشناسان این برنامه هستند.

وی از تولید برنامه شهیده ولایت به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) خبر داد و افزود: این برنامه 27 دی ماه از ساعت 21:30 تا 22:55 از رادیو معارف پخش می‌شود.

محمودی با بیان اینکه برنامه شهیده ولایت از چهار بخش تشکیل شده است، گفت: شهادت حضرت و بازپس گرفتن امانت رسول خدا(ص)، سیره همسرداری حضرت زهرا(س)، سختی‌های حضرت زهرا(س) و گزارشگری حضرت زهرا(س) از جمله بخش‌های این برنامه است.

وی عنوان کرد: سیدمحمدعلی حسینیان به عنوان تهیه‌کننده، رضا حبیبی به عنوان مجری و حجت‌الاسلام سید عباس حسینی باقرآبادی به عنوان کارشناس این برنامه هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار