تیم بانوان هیات تیراندازی قم فصل جدید پیکارهای لیگ برتر تیراندازی زنان باشگاه‌های کشور را با کسب دو پیروزی ارزشمند مقابل حریفان آغاز کرد.
کد خبر: ۹۳۲۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹ 14 January 2021

به گزارش تابناک قم، بعد از تغییر و تحولاتی که امسال در هیات تیراندازی استان قم ایجاد شد و با پایان نزدیک به دو دهه ریاست حسین مهره‌ساز در این هیات ورزشی موفق، اکنون یک چهره جوان و پرانرژی به نام محمدجواد متقیان‌نژاد رئیس این هیات شده، استارت موفقیت‌های تیراندازی قم با درخشش تیم بانوان در لیگ برتر زده شد.

فصل جدید مسابقات لیگ برتر تیراندازی زنان باشگاه‌های کشور با ملایم شدن اوضاع کرونا، در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی آغاز شد و دیدارهای هفته اول و دوم در رشته تپانچه به میزبانی تیم‌های امید صدرا و هیات تیراندازی قم در سالن اختصاصی این رشته در مجموعه ورزشی آزادی به انجام رسید.

در هفته نخست این مسابقات تیم بانوان هیأت تیراندازی استان قم با تیم ارسنجان فارس به رقابت پرداخت و به پیروزی رسید، ضمن اینکه در هفته دوم بانوان تیرانداز هیأت قم با تیم هیأت کرمان به رقابت پرداختند و توانستند این حریف را نیز با شکست بدرقه کرده و دومین برد متوالی خود را کسب کنند.

این در حالی است که خدیجه هاشمی، نرجس صباغی، زینب طوماری، آمیتیس جعفری، مبینا آذر، آیلین قلی‌زاده و نوشین پی‌خسته اعضای تیم دختران و بانوان هیات تیراندازی استان قم در دوره جدید پیکارهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور محسوب می‌شوند و مربی این تیم مجید نظامی است و مرضیه فراهانی مسوولیت سرپرستی تیم را بر عهده دارد.

امسال بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تیراندازی، در رشته تپانچه بادی بانوان هفت تیم در هفته‌های اول و دوم به میزبانی تیم‌های هیات قم و امید صدرای خلیج فارس هرمزگان در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی تهران رقابت کردند، در حالی که دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری بین خطوط به دقت انجام شده بود و از نقاط قوت این مسابقات بود.

در قسمت تیمی هفته نخست، تیم‌های امید صدرا خلیج فارس هرمزگان، هیات تیراندازی قم و هیات مازندران با شکست تیم‌های رایمون، ارسنجان فارس و هیات کرمان صاحب نخستین برد این فصل شدند و در بخش تیمی هفته دوم نیز علاوه بر تیم هیات قم، تیم‌های هیات مازندران و ارسنجان فارس نیز برابر رقبا پیروز شدند.

اتفاق مثبت دیگر برای تیم بانوان هیات تیراندازی قم در شروع رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر باشگاه‌های کشور این بود که با برگزاری فینال این رقابت‌ها، آمیتیس جعفری از هیات قم در مکان دوم جای گرفت و در پایان مراسم اهدای جوایز نقدی ورزشکاران با حضور مسوولان برگزار شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار