تیم بدمینتون رعد پدافند استان قم با پیروزی مقابل صنایع اردکان یک هفته مانده به پایان مسابقات لیگ برتر، قهرمان لیگ برتر بدمینتون کشور شد.
کد خبر: ۹۳۲۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴ 14 January 2021

به گزارش تابناک قم، تیم بدمینتون رعد پدافند قم امشب در هفته نهم لیگ برتر بدمینتون کشور در اردکان به مصاف تیم صنایع این شهر رفت و توانست با نتیجه 5 بر صفر این تیم را شکست دهد.

در حالی این مسابقه با پیروزی رعد پدافند قم به پایان رسید که رعد یک هفته مانده به پایان مسابقات لیگ برتر بدمینتون کشور توانست با قاطعیت حکم قهرمانی لیگ را به دست آورد.

در مسابقه یک نفره اول فرزین خانجانی موفق شد مهدی انصاری از صنایع اردکان را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد. همچنین مسابقه یک نفره دوم با نتیجه 2 بر یک به سود نیما رستم پور از رعد پدافند به پایان رسید و علی فقیه رنک پنج بدمینتون کشور این مسابقه را واگذار کرد.

در مسابقه دو نفره اول هم فرزین خانجانی و مسعود پیروزی از رعد پدافند به مصاف امیر جباری و مهدی انصاری از صنایع اردکان رفتند و توانستند این مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذارند.

مسابقه دونفره دوم بین امیر قاسمی و محمد پایروند و سالار بیات و قیصری نیز با پیروزی قمی ها به پایان رسید.

نتیجه مسابقه یک نفره سوم هم بین محمد پایروند و امیر جباری با پیروزی رعد پدافند قم به پایان رسید.

تیم بدمینتون رعد پدافند استان قم سال گذشته با کسب جایگاه دوم لیگ یک بدمینتون کشور به لیگ برتر صعود کرد و امسال در حالی توانست قهرمان لیگ برتر بدمینتون کشور شود که کمترین حمایت مالی از این تیم صورت گرفت.

چندی پیش مدیر این تیم در گفت وگویی با عنوان «بدمینتون بدون حامی در آستانه قهرمانی/مسؤولان قم از ورزشکاران حمایت نمی کنند» از وعده های بی سرانجام مسوولان قمی برای حمایت از این تیم مستعد استان قم انتقاد کرده بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار