تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: بحث حجاب و عفاف در شهر مقدس قم و انقلابی بودن این شهر مطالبه رهبر معظم انقلاب است و دشمن به دنبال برهم زدن چهره انقلابی قم می باشد.
کد خبر: ۹۳۲۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲ 16 January 2021

به گزارش تابناک قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی در نشست اعضای قرارگاه ۱۹ دی در سالن محراب حرم مطهر، افزود: ما باید با این توطئه دشمن مقابله کنیم و گوش به امر ولی فقیه باشیم.

وی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی نیز حتی در امور جنگ مطیع محض رهبری بود و این رمز موفقیت او بود، ادامه داد: باید هر کسی در پست خودش حرف مقام معظم رهبری را گوش کند و خواسته ایشان را اجرا کنیم و اینطور نباشد که برای پست و مقام چند روزه دنیا هر کاری را انجام دهیم.

سعیدی افزود: مقام معظم رهبری در بحث ظاهر شهر قم و انقلابی بودن قم نظر خاصی داشتند و قرارگاه ۱۹ دی با همین هدف تشکیل شده است.

 به گفته وی، امروز برای تحقق فرمایشات ایشان به این نتیجه رسیدیم که از سردار شاهچراغی فرمانده سپاه قم و سردار میرفیضی فرمانده انتظامی استان برای این مسئولت مهم کمک بگیریم تا با عقل، درایت، هوشمندی و تجربه ای که دارند بضاعت خود را برای انجام درست امر ولی فقیه هزینه کنیم.

امام جمعه موقت قم بیان داشت: کار وقتی برای خدا باشد لذت بخش است و ما باید عبودیت خود برای خدا را در عمل نشان دهیم و باید بدانیم که هر کس در طهارت شهر اهل بیت بکوشد خدا طهارت و پاکیزگی را نصیب او و خانواده و دنیا و آخرتش خواهد کرد زیرا این وعده خدا است که هر کس خدا را یار کند خدا هم او را یاری خواهد کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار