رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم گفت: مردم قم همچنان در مبارزه با کرونا پیشتاز و پیشگام هستند و البته باید اذعان کرد که این قم هراسی ها و اهانت هایی که به مردم قم شده است، نباید بی جواب باقی بمانَد.
کد خبر: ۹۳۳۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰ 18 January 2021

به گزارش تابناک قم، حسن مالکی نژاد که امروز در یکصد و هفتاد و هفتمین نشست رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم سخن می گفت با اشاره به رعایت حداکثری شیوه نامه های بهداشتی در عزاداری ایام فاطمیه مردم قم خاطر نشان کرد: نماز جمعه این هفته قم نیز پس از 6 ماه و در شرایط آبی کرونایی مجددا بازگشایی شد و ما خود شاهد رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این مراسم عبادی سیاسی توسط مردم بودیم.

وی با بیان دلایل قم هراسی برخی از مسؤولان اذعان کرد: به نظر می رسد این عده ضمن آن که با جایگاه معنوی و سیاسی قم مشکل دارند، با جایگاه روحانیون نیز مشکل دارند و البته مخالف شور و نشاط در زنده نگاه داشتن شعائر مذهبی هستند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم همچنین تأکید کرد: مردم قم همچنان در مبارزه با کرونا پیشتاز و پیشگام هستند و البته باید اذعان کرد که این قم هراسی ها و اهانت هایی که به مردم قم شده است، نباید بی جواب باقی بمانَد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار