تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم در آخرین مسابقه خود از فصل جاری پیکارهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور برابر ذوب روی صبای زنجان صف‌آرایی می‌کند.
کد خبر: ۹۳۳۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵ 20 January 2021

به گزارش تابناک قم، دیدارهای هفته دهم و پایانی از فصل 1399 لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه‌های ایران روز پنجشنبه دوم بهمن ماه برگزار می‌شود و 6 تیم حاضر در این دوره، سه مسابقه برگزار می‌کنند در حالی که قهرمان این فصل یک هفته پایان بازی‌ها مشخص شده است.

تیم رعد پدافند هوایی قم که از شروع رقابت‌ها تا کنون در جایگاه نخست جدول رده‌بندی قرار دارد، آخرین مسابقه این فصل خود را در تالار بدمینتون زنده‌یاد حامد فرهمندموحد قم برابر تیم ذوب روی صبای زنجان برگزار می‌کند، رقابتی که کاملا تشریفاتی است و نتیجه آن در سرنوشت نماینده قم تاثیری ندارد.

بدمینتون‌بازان تیم رعد پدافند هوایی قم در هفته نهم این رقابت‌ها که میهمان تیم خاتم اردکان بودند دست به کار بزرگی زده و میزبان خود را با نتیجه‌ای قاطع شکست دادند تا یک هفته مانده به پایان لیگ برتر، قهرمانی خود در فصل 1399 این رقابت‌ها را قطعی کنند.

شاگردان محمدرضا مطیع در تیم رعد پدافند هوایی قم عصر دومین روز بهمن ماه در جمع خانواده بزرگ بدمینتون قم، مسوولان استانی و کشوری و همچنین پیشکسوتان این رشته ورزشی آماده برپایی جشن قهرمانی مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان ایران هستند.

این نخستین‌بار در تاریخ بدمینتون استان قم است که یک تیم به نمایندگی از قم در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی بدمینتون مردان کشور به میدان رفته و با صدرنشینی از آغاز تا پایان بازی‌ها، عنوان و جام قهرمانی این مسابقات را به ویترین افتخارات ورزش قم می‌آورد.

تیم رعد پدافند هوایی قم در 9 هفته سپری شده از بازی‌های این فصل هشت پیروزی مقابل حریفان کسب کرده و تنها یک باخت در هفته نخست دور برگشت مقابل تیم دانشگاه یزد در کارنامه دارد، با توجه به اینکه حریف هفته‌ پایانی رعدی‌ها یعنی ذوب روی صبای زنجان در انتهای جدول ایستاده، باید از هم اکنون نهمین پیروزی نماینده قم را پیش بینی کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار