مدیر منطقه پنج شهرداری قم از اتصال بلوار پیامبر اعظم(ص) به بلوار انتظار و خیابان امام حسن عسکری(ع) به‌وسیله بلوار حضرت خدیجه(س) به طول 2500 متر با دو ورودی و خروجی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴ 24 January 2021

به گزارش تابناک قم، علیرضا اقبالیان با اشاره به جزئیات پروژه بلوار حضرت خدیجه(س)، اظهار کرد: این بلوار حدفاصل بلوار پیامبر اعظم(ص)، بلوار انتظار، خیابان امام حسن عسکری(ع) و بلوار پیامبر اعظم(ص) دوم که در آینده تأسیس می‌شود، بلوار حضرت حجت و خیابان ظهور است در ادامه دور روستای جمکران چرخش دارد و دوباره به پیامبر اعظم(ص) می‌رسد.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم با اشاره به قسمت بهره‌برداری شده از بلوار حضرت خدیجه(س)، افزود: قسمتی از بلوار حضرت خدیجه(س) که به بهره‌برداری رسیده است به طول ۲۵۰۰ متر پیامبر اعظم(ص) را با دو ورودی و خروجی به بلوار انتظار و خیابان امام حسن عسکری(ع) متصل می‌کند.

اقبالیان با بیان اینکه عرض محور تا بدنه ۹۰ متر است به کاربری‌های بدنه بلوار حضرت خدیجه(س) هم اشاره و تأکید کرد: قسمتی از کاربری‌ها در بدنه فضای سبز است که باید توافق شود و بخشی هم کاربری‌های تحقیقات و فناوری است، کاربری‌های قسمت دوم هم حمل‌ونقل، اقامتی و توریستی و تفریحی است.

وی با بیان اینکه مالکان باید برای توافق به شهرداری مراجعه کنند، تصریح کرد: در روزهایی که از بازگشایی بلوار حضرت خدیجه(س) گذشته بار چندانی به خودش نگرفته است اما دسترسی‌ها را از داخل رینگ به بلوار حضرت خدیجه(س) و بلوار پیامبر اعظم(ص) منتقل کرده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم به تأسیسات روشنایی بلوار حضرت خدیجه هم اشاره کرد و گفت: در حدود ۷۰ پایه چراغ و  ۴ برج روشنایی نصب‌شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار