تولیت آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام گفت: مسئله امر به معروف و نهی از منکر مسئله بسیار مهمی است که در صورت بی‌توجهی به آن، آسیب‌های زیادی در جامعه رواج می‌یابد.
کد خبر: ۹۳۴۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳ 25 January 2021

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار جمعی از روحانیون فعال در حوزه امربه معروف و نهی از منکر که در سالن محراب حرم مطهر انجام شد، با یاد خاطراتی از شهید آیت الله سعیدی گفت: شهید سعیدی شخصیتی بود که عمل و فعالیت او با پوشش، ظرافت ودقتی که داشتند در جامعه تاثیر گذار بود.

تولیت حرم حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به راه اندازی قرارگاه ۱۹ دی در یک سال و نیم گذشته و تقویت ساختار این قرارگاه در هفته گذشته با مسؤولیت گرفتن سردار شاه چراغی فرمانده سپاه علی بن ابی طالب و استقرار آن در دفتر امام جمعه برای پیگیری کامل منویات رهبری در خصوص قم افزود: این قرارگاه آمادگی کاملی برای همکاری با گروهای جهادی فعال در حوزه امر به معروف و نهی از منکر و اجرای طرح‌های ارائه شده در این زمینه دارد.

وی تصریح کرد: در امر به معروف و نهی از منکر باید تمرکز بر روی محتوای کار باشد تا تاثیر واقعی را به دنبال داشته باشد.

امام جمعه قم ادامه داد: کسی که آمر به معروف است اول باید خودش آمر باشد و بعد باید بداند چگونه آمر باشد و صرف امر به معروف کردن تنها بدون رعایت و یادگیری نکات مهم در امر به معروف و نهی از منکر کار گشا نخواهد بود .

وی افزود: مسئله امر به معروف و نهی از منکر مسئله بسیارمهمی است که در صورت بی‌توجهی به آن، آسیب‌های زیادی در جامعه رواج خواهد یافت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار