تیم فوتبال سوهان محمد قم با عبور از سد نماینده جزیره کیش به مرحله دوم رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور گرامیداشت آزادسازی خرمشهر صعود کرد.
کد خبر: ۹۳۵۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 26 January 2021

به گزارش تابناک قم، سال‌ها بود که تیمی از استان قم یا در جام حذفی فوتبال ایران به میدان نمی‌رفت یا اگر در این رقابت‌ها حاضر می‌شد توان عبور از مرحله نخست بازی‌ها را نداشت اما امسال تیم فوتبال سوهان محمد قم این طلسم را شکست و از مرحله نخست گذشت.

شاگردان علیرضا خلجی‌نیا در تیم فوتبال سوهان محمد قم در نخستین مرحله رقابت‌های فصل 1400 – 1399 جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران میزبان تیم ارمک جزیره کیش بودند و در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برابر حریف با ارائه یک بازی کاملا برتر با سه گل علی استواری و با نتیجه سه بر صفر به برتری رسیدند.

سوهان محمد که سال گذشته قهرمان لیگ نیمه تمام فوتبال باشگاه‌های قم شد و با این رتبه به عنوان نماینده استان قم در مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور به میدان می‌رود، در مرحله مقدماتی لیگ آزادگان نیز یکی از تیم‌های حاضر در گروه دوم این فصل به شمار می‌رود.

سوهانی‌ها در سه بازی این فصل از لیگ دسته سوم جام آزادگان یک برد مقابل تیم سولدوز نقده در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم کسب کرده‌اند اما دو بازی دیگر را در میهمانی تیم‌های شهرداری فریدون‌کنار و ستارگان سیمرغ البرز با نتایج مشابه 2 بر 1 شکست خورده‌اند تا از سه بازی اندوخته سه امتیازی داشته باشند.

نماینده فوتبال استان قم چهارمین بازی خود را در مرحله مقدماتی از فصل جاری لیگ دسته سوم فوتبال ایران، روز یکشنبه دوازدهم بهمن ماه در قم انجام می‌دهند و برای تعیین حریف خود در مرحله دوم رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور نیز منتظر قرعه‌کشی این مرحله در سازمان لیگ فدراسیون فوتبال هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار