رقابت‌های مرحله مقدماتی لیگ هندبال قهرمانی رده سنی جوانان پسر باشگاه‌ها و دسته‌جات آزاد ایران در قم با معرفی هشت تیم صعود کننده به مرحله حذفی به پایان رسید.
کد خبر: ۹۳۵۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹ 27 January 2021

به گزارش تابناک قم، در حالی که هیات هندبال استان قم از اواخر هفته گذشته میزبان استعدادها و نخبه‌های هندبال کشور در مسابقات رده سنی جوانان باشگاه‌ها و دسته‌جات آزاد ایران است، این رقابت‌ها تا دهم بهمن در قم ادامه دارد تا قهرمان سال 1399 این رده سنی مشخص شود.

بازی‌های این دوره از هندبال قهرمانی رده سنی جوانان کشور در سالن‌های ورزشی شهید جعفر حیدریان و شهدای دروازه‌ری قم برگزار می‌شود و طبق برنامه‌ریزی کمیته مسابقات فدراسیون هندبال دیدارهای مرحله مقدماتی در چهار گروه مجموعا با حضور 21 تیم به انجام رسید.

21 تیم حاضر در این دوره از مسابقات طبق قرعه‌کشی، در سه گروه پنج تیمی و یک گروه 6 تیمی به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت کردند تا تیم‌های صعود کننده از هر گروه مشخص شده و در نهایت با برگزاری سایر مراحل، قهرمان سال 1399 هندبال جوانان ایران در قم معرفی شود.

بعد از پنج روز رقابت نزدیک و حساس تیم‌ها در گروه‌های چهار گانه مرحله مقدماتی، هشت تیم صعودکننده به مرحله حذفی در حالی مشخص شدند که بین آنها خبری از نماینده هندبال استان قم یعنی تیم جوانان پاس ناجا نیست، تیمی که در گروه سوم مقدماتی در کنار تیم‌های میعاد دشتستان، ثامن‌الحجج اراک، قصر نشاط بهبهان و فولاد سپاهان اصفهان حضور داشت اما نتوانست از این مرحله بالاتر برود و فرصت صعود به نمایندگان اصفهان و بهبهان رسید.

بدین‌ترتیب بازی‌های مرحله حذفی با حضور تیم‌های پاسارگاد شهرکرد، بیرثانیه ارومیه، فولاد مبارکه سپاهان، شهرداری  جهرم، ذوب‌آهن اصفهان، شهدای پاکدشت، فرازبام خائیز دهدشت و قصر نشاط بهبهان به انجام می‌رسد تا امروز چهار تیم مجوز صعود به مرحله نیمه نهایی را کسب کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار