مدیرعامل شرکت عمران معصومیه از بهره‌برداری آزمایشی تله‌سیژ بوستان علوی در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ 27 January 2021

به گزارش تابناک قم، ‌علی اکبر رحیمی با بیان اینکه به دلیل وجود بارگاه مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران و همچنین قرارگیری قم در شاهراه تردد مرکز کشور، طبیعی است که همواره قم در مناسبت‌های مختلف میزبان زائرین و گردشگران باشد، اظهار کرد: البته روز به روز شاهد افزایش جمعیت زائرین شهر قم هستیم و با وجود این افزایش جمعیت شاهد رشد مراکز تفریحی متناسب با این ظرفیت در شهر قم نیستیم.

مدیرعامل شرکت عمران معصومیه با اشاره به جهش قابل توجهی که در دوره مدیریت فعلی شهرداری در احداث مراکز تفریحی و گردشگری ایجاد شده است، افزود: در حوزه فضای سبز، فرهنگی، گردشگری و… تحولات چشم‌گیری در قم شکل گرفته است.

رحیمی، پروژه باغ پرندگان را یکی از شاخص‌ترین پروژه‌های تفریحی شهر قم در سال‌های اخیر ذکر کرد و گفت: به دنبال این پروژه، پروژه‌های متعدد دیگری در بوستان‌سازی، احداث ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری در حال پیگیری است.

وی با اذعان به اینکه اگر به احداث فضاهای تفریحی و گردشگری در قم توجه نشود ماندگاری زائرین در قم در حداقل ممکن باقی خواهد ماند، افزود: به همین منظور لازم است که نگاه ویژه به احداث فضاهای تفریحی شکل گیرد تا ماندگاری زائرین و به دنبال آن اقتصاد شهر متحول شود.

رحیمی با اشاره به احداث پروژه سورتمه در بوستان علوی گفت: در ادامه این پروژه، پروژه تله‌سیژ جزو پروژه‌های مهمی است که محدوده مرکز کشور کم‌نظیر است و ظرفیتی بزرگ در حوزه گردشگری در قم ایجاد می‌کند.

مدیرعامل شرکت عمران معصومیه با بیان اینکه البته مشکلات خلال اجرای این پروژه روند تکمیل آن را کند کرد، افزود: اما با حمایت مدیران شهری این پروژه به سرانجام رسید و امیدواریم در آینده نزدیک، این پروژه حداقل به صورت آزمایشی به بهره‌برداری برسد.

رحیمی گفت: ما نگرانی‌ای از نظر کارهای ابنیه‌ای، الکتریکال و تاسیساتی پروژه نداریم و امیدواریم در آینده نزدیک این اتفاق رقم بخورد؛ برخی مسائل در خصوص استاندارد پروژه باقی مانده که در حال پیگیری برای رفع مشکلات هستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار