ممنوعیت ورود به استان قم از ساعت ۲۴ امشب (سه شنبه) تا ساعت ۲۴ جمعه (۲۴ بهمن ماه) اعمال خواهد شد. ممنوعیت تردد شبانه برای خودرو‌ها از ساعت ۲۱ لغایت ۳ بامداد تا اطلاع ثانوی برقرار است.
کد خبر: ۹۳۹۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۸ 10 February 2021

به گزارش تابناک قم، محسن اروجی مدیرکل بحران استان قم گفت: ممنوعیت ورود به قم از ساعت ۲۴ امشب تا ساعت ۲۴ جمعه (۲۴ بهمن ماه) اعمال خواهد شد.

وی با بیان اینکه استان قم در حال حاضر در وضعیت آبی قرار دارد، بیان کرد: وضعیت مطلوب استان قم به دلیل رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی است و امیدواریم شهروندان به این دستورالعمل‌ها همچنان توجه جدی داشته باشند.

مدیرکل بحران استان قم استفاده از ماسک، گندزدایی و شست و شوی مرتب دست ها، رعایت فاصله گذاری حداقل دو متر، پرهیز از تجمعات و اجتناب از مسافرت‌های غیرضروری را در کاهش میزان بیماری کرونا و بویژه مرگ و میر موثر دانست و گفت: تثبیت شرایط نسبتا مطلوب فعلی در گرو همکاری و همراهی مردم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

وی خاطرنشان کرد: رعایت ضوابط بهداشتی استان را به سمت کنترل بیماری و بهترشدن وضعیت پیش می‌برد و عدم رعایت این دستورالعمل‌ها و بی توجهی به دستورات بهداشتی، استان را با افزایش میزان ابتلا و بازگشت به شرایط قبل مواجه خواهد کرد.

اروجی در پایان از شهروندان خواست: همانطور که تاکنون همراهی کرده و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند، چندماه آینده نیز ملاحظات بهداشتی را داشته و بویژه از مسافرت که تاثیر جدی در افزایش تعداد مبتلایان دارد، خودداری کنند.

وی همچنین بیان داشت: ممنوعیت تردد شبانه برای خودرو‌ها از ساعت ۲۱ لغایت ۳ بامداد تا اطلاع ثانوی برقرار است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار