تیم ملی اینلاین‌ هاکی جوانان ایران با هدایت یکی از مربیان برجسته قم و حضور 11 ملی‌پوش قمی خود را برای اعزام به مسابقات برون‌مرزی آماده می‌کند.
کد خبر: ۹۴۱۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲ 16 February 2021

به گزارش تابناک قم، مرحله دوم اردوی آماده‌سازی تیم ملی جوانان اینلاین هاکی با حضور 59 هاکی‌باز در حالی برگزار می‌شود که هدایت تیم ملی بر عهده مجید نوش‌آبادی مربی نام‌آشنا و با دانش استان قم است، همچنین از بین استعدادهای قمی این رشته 11 نفر در اردو حضور دارند.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون اسکیت، مرحله دوم اردوی تیم ملی جوانان اینلاین هاکی از امروز در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود و ورزشکاران دعوت شده در نوبت صبح از ساعت ۸ تا ۱۰ و در نوبت عصر از ساعت 18 تا 20 در آکادمی اسکیت مجموعه ورزشی انقلاب تمرین خواهند کرد.

59 اردونشین این مرحله برای رسیدن به مرحله بعدی تمرینات تیم ملی زیر نظر مجید نوش‌آبادی و محمدرضا شیخ‌جعفری تمرین می‌کنند تا از بین آنها 26 ورزشکار به مرحله سوم برسد، در حالی که نفرات دعوت شده از استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی، تهران، قزوین و قم هستند.

در این اردو تهرانی‌ها بیشترین سهمیه را دارند و 29 بازیکن از پایتخت به اردو دعوت شده‌اند، قم با 11 بازیکن و آذربایجان شرقی با 10 هاکی‌باز دیگر استان‌های دارای بیشترین ملی‌پوش در اردوی جدید تیم ملی اینلاین‌ هاکی جوانان کشورمان هستند که خود را برای اعزام به رقابت‌های برون‌مرزی آماده می‌کند.

از استان‌ قم که استعدادها و نخبه‌های زیادی در این رشته ورزشی دارد و در سطح کشور عنوان‌دار است، محمدجواد جعفری، ایلیا حمزه، امیرمحمد فرجودی، سبحان خدایاری، سیدعلی سبط‌ نبی، عرشیا هاشمی، امیرحسین رنجبر، علی مغیثی، احمدرضا مسعودی، شهراد شیشه‌ای و محمدصالح رحیمی به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار