پنج طرح تعاونی با اشتغالزایی ۲۴۰ نفر درقم روز سه‌شنبه با سخنرانی ویدیوکنفرانسی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۴۱۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰ 16 February 2021

به گزارش تابناک قم، افتتاح این طرح‌ها همزمان با بهره‌برداری نمادین ۲۸۶ طرح تعاونی با اشتغالزایی بیش از ۸ هزار و ۳۰۰ نفر درکشور صورت گرفت.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی قم درحاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: در استان قم هزار و ۱۰۵ شرکت تعاونی با حضور ۷۸ هزار و ۲۱۴ نفر فعال است.

مصطفی کاویانی اضافه کرد: حجم سرمایه‌گذاری در بخش تعاونی‌های قم ۹۹۷ میلیارد ریال می‌باشد که سبب ایجاد۲۴ هزار و ۲۰۱ نفر در این استان شده است.

وی با اشاره به ۵ طرح تعاونی افتتاح شده درقم  ادامه داد: شرکت تعاونی مرغداری۵۲۸ قم با ایجاد ۱۰ فرصت شغلی و تولید سالانه ۱۶۰ تن محصول با سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد ریال یکی از این طرح‌هاست.

کاویانی عنوان کرد: شرکت مرغداری غنچه طلایی با ۸ فرصت شغلی جدید در زمینه بسته بندی مرغ و تولید سالانه ۱۹۵ تن محصول با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد ریالی طرح دیگری است که امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی قم ابراز داشت: شرکت تعاونی شجاع آوران نویس با ایجاد ۷ اشتغال جدید در بخش بسته‌بندی مرغ با تولید سالانه ۱۸۰ تن محصول و سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد ریال طرح دیگری اشتغالزایی این استان است.

کاویانی یادآور شد: شرکت تعاونی نانو بتن امین با ۱۵ اشتغال جدید در زمینه تولید پلی کربوکسیلات، بتن با ظرفیت تولید سالانه ۳ هزار تن محصول با سرمایه گذاری اولیه ۲۰۰ میلیارد ریال چهارمین طرحی بود که امروز به بهره برداری رسید.

وی شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان قم با اشتغال مستقیم ۲۰۰ نفر و اشتغال غیر مستقیم هزار و ۲۰۰ تن را طرح دیگر به بهره‌برداری رسیده قم بیان کرد و گفت: حجم سرمایه‌گذاری صورت گرفته در این طرح ۸۰۰ میلیارد ریال است و روزانه ۲۰۰ راس دام و ۱۰۰ راس دام سنگین در هر شیفت کاری را ذبح خواهد کرد.

در استان قم هزار و ۱۰۵ شرکت تعاونی با حضور ۷۸ هزار و ۲۱۴ نفر فعال است  وحجم سرمایه گذاری در بخش تعاونی های قم ۹۹۷ میلیارد ریال بوده که سبب ایجاد۲۴ هزار و ۲۰۱ نفر در این استان شده‌است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار