مربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در بازی‌های پارالمپیک 2016 برزیل سرمربی تیم ایثار شیمیدر قم در مسابقات جام حذفی بسکتبال با ویلچر شد.
کد خبر: ۹۴۱۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹ 17 February 2021

به گزارش تابناک قم، بازی‌های جام حذفی بسکتبال با ویلچر از روز شنبه دوم اسفند ماه در سالن 22 بهمن تهران آغاز می‌شود و تیم‌های باشگاهی این رشته برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، در حالی که امسال لیگ‌های برتر و دسته اول بسکتبال با ویلچر به دلیل شیوع کرونا برگزار نشد.

تیم ایثار شیمیدر قم که با کارنامه‌ای درخشان در لیگ برتر، لیگ ملی و دسته‌های مختلف بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور یکی از مدعیان قهرمانی جام حذفی به شمار می‌رود، برای این رقابت‌ها سکان هدایت خود را به عباس خاکی مربی نام‌آشنای این رشته و مربی تیم ایران در بازی‌های پارالمپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل سپرد.

خاکی که افتخارات زیادی در سطح لیگ برتر بسکتبال با ویلچر ایران با تیم‌های داداشی کهریزک و ایثار شیمیدر قم در کارنامه دارد و با نماینده قم در سال‌های 1393 و 1394 دو بار قهرمان لیگ برتر شده و قهرمانی لیگ دسته دوم کشور در سال 1394 را نیز با ایثار در کارنامه دارد، امسال سرمربی نماینده قم در جام حذفی سال 1399 خواهد بود.

این مربی که سابقه هدایت تیم ملی عراق را نیز در کارنامه دارد و از سال گذشته در شهر مقدس قم به کار استعدادیابی در بسکتبال با ویلچر می‌پردازد، از امروز استارت تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم ایثار شیمیدر قم را در سالن شهید محمود رضائیان این شهر زد تا تیمش را در آمادگی کامل روانه رقابت‌های جام حذفی بسکتبال با ویلچر کشور کند.

در کادر فنی تیم ایثار شیمیدر قم برای بازی‌های سال 1399 جام حذفی بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور، جواد شهره‌غلامی و حامی خراسانی به عنوان مربی حضور دارند، یحیی ابطحی سرپرست این تیم است و رضا خلجی به همراه مجتبی ولی‌خانی و هادی ثباتی نیز در کادر تدارکات نماینده قم حضور دارند.

مراسم معارفه عباس خاکی به عنوان سرمربی تیم ایثار شیمیدر قم امروز با حضور علی خوشرفتار مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار در سالن شهید رضائیان قم برگزار شد و بلافاصله بازیکنان زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را برای حضور موفق در جام حذفی آغاز کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار