دوره جدید مسابقات فوتسال جام بسیج رسانه‌ با حضور پنج تیم، با عنوان گرامیداشت عید فرخنده مبعث و شعار اخلاق، ورزش و تندرستی در صدا و سیمای مرکز قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۱۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴ 17 February 2021

به گزارش تابناک قم، این دوره از رقابت‌های فوتسال جام بسیج رسانه‌ها با همکاری شورای ورزش و بسیج صدا و سیمای مرکز قم در حالی برگزاری می‌شود که دو دوست قدیمی و از فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌های با سابقه عرصه رسانه یعنی ابراهیم پازوکی و عباس غلامی در راس امور قرار دارند و حامد حاج‌بابایی دیگر اقدامات اجرایی را انجام می‌دهد.

صدا و سیما از جمله دستگاه‌های همیشه فعال در زمینه ورزش کارمندان است و هر ساله مسابقاتی با عنوان جام رسانه و در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی نظیر دهه مبارک فجر و ماه مبارک رمضان برگزار می‌کند، رقابت‌هایی که در آن تیم‌هایی از واحد‌های مختلف صدا و سیما و همچنین تیم منتخب خبرنگاران ورزشی قم به عنوان میهمان حضور دارند.

در این دوره نیز همین اتفاق رخ داده و چهار تیم از صدا و سیما شامل ستارگان سرخ، تاسیسات، رادیو و حراست به همراه تیم خبرنگاران ورزشی قم با یکدیگر مسابقه می‌دهند، تورنمنتی که در زمین چمن مصنوعی صدا و سیمای قم برگزار می‌شود و تیم‌ها از چهارشنبه 29 بهمن ماه به شکل دوره‌ای برای کسب عنوان قهرمانی آن به میدان می‌روند.

دیدار افتتاحیه این بازی‌ها را تیم‌های خبرنگاران ورزشی قم و ستارگان سرخ راس ساعت 16 عصر روز چهارشنبه 29 بهمن برگزار می‌کنند و سپس تیم‌های حراست و رادیو به مصاف یکدیگر می‌روند، این بازی‌ها در مجموع تا روز شنبه نهم اسفند ماه قهرمان خود را خواهد شناخت.

به دلیل شیوع ویروس کرونا در یک سال اخیر این رقابت‌ها برگزار نشد و آخرین دوره‌ برگزاری آن به ماه رمضان سال 1398 باز می‌گردد که دیدار فینال را تیم‌های خبرنگاران ورزشی قم و دانشکده صدا و سیما برگزار کردند و در پایان تیم خبرنگاران ورزشی قم با نتیجه 6 بر 2 حریف خود را با اقتدار شکست داد و جام قهرمانی را بالای سر برد. 

تیم خبرنگاران ورزشی قم در مرداد ماه سال 1398 نیز که رقابت‌های جام رسانه، این بار با برنامه‌ریزی خانه مطبوعات استان قم برگزار شد، در فینال با نتیجه 2 بر 1 برابر تیم صدا و سیمای قم به برتری رسید و قهرمانی این رقابت‌ها را با مربیگری و کاپیتانی محمدجعفر عابدی در کارنامه خود به ثبت رساند.

ترکیب تیم‌های شرکت کننده:

رادیو: مجید مشایخی، سعید اربابی، مهدی توکلیان، سیدعلی میرطامه، محمدحسین میرطامه، جواد موحدی و مرتضی کریمی

حراست: حامد حاجی‌بابایی، کارپرداز، نیک‌سخن، محمد نوری، روح‌الله عطایی، مجید نجفی‌زاده و جواد سعادت

ستارگان سرخ: داود گودرزی، حسین نبی‌گل، امیر خالقی، فرشاد عرب، مصطفی معارفوند، سیدمحمد سیدابراهیمی و علی‌اصغر لکی

تاسیسات: یاسر سحریزدی، حسین سحریزدی، میثم سیاحت، سجاد سیاحت، علی قنبری و جواد صادقیان

خبرنگاران ورزشی قم: محمدجعفر عابدی، حامد اسماعیلی، عباس زارعی، عباس قاسم‌پور، حسین عجمی، محسن امینی، روح‌الله جانقربان و رضا جعفری

برنامه بازی‌های جام بسیج رسانه در سال 1399:

چهارشنبه 29 بهمن

خبرنگاران ورزشی قم – ستارگان سرخ (ساعت 16)

حراست – رادیو (ساعت 16:45)

استراحت: تاسیسات

شنبه ۲ اسفند

حراست – خبرنگاران ورزشی قم (ساعت 16)

ستارگان سرخ – تاسیسات (ساعت 16:45)

استراحت: رادیو

یکشنبه ۳ اسفند

رادیو – ستارگان سرخ (ساعت 16)

خبرنگاران ورزشی قم – تاسیسات (ساعت 16:45)

استراحت: حراست

دوشنبه 4 اسفند

حراست – تاسیسات (ساعت 16)

خبرنگاران ورزشی قم – رادیو (ساعت 16:45)

استراحت: ستارگان سرخ

سه‌شنبه 5 اسفند

ستارگان سرخ – حراست (ساعت 16)

رادیو – تاسیسات (ساعت 16:45)

استراحت: خبرنگاران ورزشی قم

شنبه ۹ اسفند

بازی اول نیمه‌نهایی بین تیم‌های اول و چهارم (ساعت 16)

بازی دوم نیمه‌نهایی بین تیم‌های دوم و سوم (ساعت 16:45)

دوشنبه ۱۱ اسفند

فینال (ساعت 16)

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار