رئیس مرکز پژوهشی مبنا از کسب رتبه دوم کمیسیون سیاسی و اداری در جریان جمع‌سپاری نخبگانی مجمع تشخیص مصحلت نظام توسط این مرکز خبرداد و گفت: مبنا در مواجهه با دعوت مجمع 50 راهبرد علمی را به دبیرخانه ارسال کرده است.
کد خبر: ۹۴۱۷۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶ 18 February 2021

به گزارش تابناک قم، محمدتقی دشتی با اشاره به دعوت رسمی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام از پژوهشگاه مبنا برای مشارکت در تولید آثار و راهبردهای علمی در تدوین سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه، اظهار کرد: مرکز پژوهشی مبنا در مواجهه با دعوت مجمع تشخیص مصلحت نظام 50 راهبرد علمی در حوزه‌های شناختی و سیاست‌های راهبردی را برای دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام آماده و ارسال کرد.

وی با بیان اینکه راهبردهای علمی و پژوهشی ارسال‌شده به دبیرخانه با موضوعات دینی، سیاسی، فرهنگی و اداری بوده است، اضافه کرد: آثار تولیدشده در جریان جمع سپاری نخبگانی که به میزبانی مجمع تشخیص مصلحت نظام دنبال شده در کارگروه‌ها مختلفی موردبررسی قرارگرفته است.
رئیس مرکز پژوهشی مبنا با اشاره به اینکه مرکز پژوهش مبنا موفق به کسب رتبه دوم کمیسیون سیاسی و اداری از این رویداد بزرگ علمی عملیاتی شده است، عنوان کرد: مرکز پژوهشی مبنا در سایر کارگروه‌ها نیز مشارکت داشت؛ بر همین اساس پیش‌ازاین در تماس تلفنی که از سوی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام انجام شد، از این مرکز تقدیر و تشکر رسمی به‌عمل‌آمده است.

رئیس مرکز پژوهشی مبنا با تاکید بر اینکه در جریان جمع سپاری نخبگانی نوع کار دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام امیدبخش بود، تأکید کرد: دعوت رسمی از اندیشکده‌ها، پژوهشگاه‌ها و نخبگان به‌منظور تدوین سیاست‌های کلی نظام اقدامی ستودنی بود.

وی ادامه داد: دبیرخانه مجمع در انجام مطلوب این اقدام اندیشکده‌ها و نخبگان معتبر و قوی را شناسایی کرده بود و از نتایج پژوهش‌های انجام‌شده در تدوین سیاست‌های کلی نظام بهربرداری شد. 

دشتی اثربخشی پژوهشی را ارزنده‌ترین نتیجه این رویداد علمی توصیف کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم در جریان این پژوهش‌های معطوف به اجرا در حل مسائل نظام اسلامی تأثیرگذار باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار