تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر قم حریفان خود را در مرحله اول رقابت‌های سال 1399 جام حذفی بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور شناخت.
کد خبر: ۹۴۲۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷ 21 February 2021

به گزارش تابناک قم، بازی‌های جام حذفی بسکتبال با ویلچر باشگا‌ه‌های کشور از امروز با حضور هشت تیم در دو گروه به میزبانی تهران در سالن 22 بهمن برگزار می‌شود و تیم ایثار شیمیدر قم به عنوان سرگروه در گروه نخست با تیم‌های، هیات ایلام، هیات گلستان و هیات خراسان‌رضوی هم‌گروه شد.

همچنین تیم‌های شهروند آمل، هیات خوزستان، هیات اردبیل و هیات تهران در گروه دوم مرحله نخست این پیکارها قرار گرفتند و بازی‌ها از امروز در حالی آغاز می‌شود که تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر قم نخستین مسابقه خود را با برابر تیم هیات گلستان انجام می‌دهد و دومین بازی این تیم نیز عصر امروز برابر تیم هیات خراسان‌رضوی به انجام می‌رسد.

بازی‌ها به مدت سه روز در حالی برگزار می‌شود که ایثار شیمیدر قم بازی سوم خود را روز دوشنبه چهارم اسفند برابر هیات ایلام برگزار می‌کند، ضمن اینکه روز سه‌شنبه پنجم اسفند ماه بازی‌های مرحله نیمه نهایی به شکل ضرب‌دری به انجام می‌رسد تا فینالیست‌های این دوره مشخص شوند.

استارت این بازی‌ها از امروز در حالی زده می‌شود که بر اساس برنامه‌ریزی انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، قضاوت این رقابت‌ها را فرشاد هاشمی، محمدعلی یزدان‌پناه، امیرپویا طالقانی، ایمان منتظری، سجاد حقی، مهدی آقاجانی، رضا محمدی، گقارد طهماسیان، سهیل پارساجو، ابراهیم شجاعی و جعفر محمدپور انجام می‌دهند.

همچنین حبیب خمجانی چهره با سابقه بسکتبال ایران به عنوان ناظر داوری، حمید خمجانی دیگر چهره شناخته شده این رشته به عنوان سرپرست فنی و محمدرضا گلشنی به عنوان ناظر فدراسیون در این مرحله حضور دارند، در حالی که این مسابقات با عنوان جام دو حذفی بسکتبال با ویلچر مردان کشور تا پنجم اسفند ادامه خواهد داشت.

14 بازیکن تیم ایثار شیمیدر قم در مسابقات جام حذفی بسکتبال با ویلچر ایران، علی  کارچانی، علیرضا فتحی، محمدرضا بهرامی، محمد محمدنژاد، مصطفی افشار، یوسف خانی، منصور احمدی، دانیال ذاکری، رضا حسینی، محمدحسین بنازادگان، رضا عیوضی، امیرحسین اسلامیان، جواد موذنی و علی طاوسیان  هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار