یکصد و هشتاد و سومین نشست رسمی و علنی شورای اسلامی شهر با طرح موضوعاتی مانند اصلاحیه بودجه سال جاری برخی سازمان های زیرمجموعه شهرداری و همچنین بحث و بررسی درباره موضوع باغ پرندگان قم همراه بود.
کد خبر: ۹۴۲۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱ 22 February 2021

به گزارش تابناک قم، در این نشست که صبح امروز در محل ساختمان شهید باکری شورای اسلامی شهر برگزار شد، رئیس شورای اسلامی شهر قم معدوم سازی تعدادی از پرندگان را در باغ پرندگان شهر دردناک خواند و بر ضرورت شفاف سازی در این موضوع تأکید کرد.

عبدالله جلالی همچنین خواستار نقد اصولی فعالیت های مدیریت شهری به معنای بررسی همزمان محاسن و معایب فعالیت ها و پروژه ها شد.

همچنین معاون خدمات شهری شهرداری قم نیز در این نشست با بیان این که از همه تجربه های باغ های پرندگان شهرهای دیگر برای طراحی و احداث باغ پرندگان قم استفاده شده است خاطر نشان کرد: باغ پرندگان به زودی پس از طی کردن دوره قرنطینه بازگشایی خواهد شد.

سید امیر سامع در عین حال افزود: باغ پرندگان یکی از پروژه های مجموعه هزار هکتاری زائر شهر قم است که در کنار بوستان های شهری مجهز می تواند محلی برای تفریح و آرامش مردم باشد.

و اما بررسی لوایح اصلاحیه های بودجه سال 1399 برخی سازمان های زیرمجموعه شهرداری قم بخش دیگری از نشست امروز شورای اسلامی شهر بود.

مجید اخوان به عنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و امور سرمایه گذاری شورای اسلامی در این باره بیان داشت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و البته با توجه به این که بسیاری از سازمان های زیرمجموعه شهرداری در سال جاری مشمول اصلاحیه یا متمم بودجه شده اند، ضروری است تا همه این اصلاحیه ها به موقع و تا قبل از پایان سال به انجام برسد.

وی سپس لایحه اخذ مجوّز اصلاحیه بودجه سال 1399 سازمان مدیریت پسماند را از حیث وصولی و هزینه به مبلغ 20 میلیارد و 500 میلیون تومان مطرح کرد که این لایحه به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر رسید.

اعضای شورا در ادامه با لایحه اخذ مجوز اصلاحیه بودجه سال 1399 سازمان قطار شهری قم به مبلغ وصولی و هزینه 7 میلیارد و 800 میلیون تومان نیز موافقت کردند.

اخذ مجوّز صدور پروانه رایگان برای مؤسسه فرهنگی و هنری حضرت خدیجه (س) با کاربری آموزشی در محدوده بلوار پیامبر اعظم (ص) و با حفظ مالکیت شهرداری، بخش دیگری از نشست امروز شورای اسلامی شهر بود.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار