مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم از اهدا درخت و نهال همزمان با روز درختکاری به شهروندان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱ 23 February 2021

به گزارش تابناک قم، سید محسن میرهادی با اشاره به در پیش بودن هفته درختکاری، اظهار کرد: هر سال اسفندماه آماده‌سازی فضای سبز با همکاری سازمان پارک‌ها و فضای سبز برنامه‌ریزی می‌شود.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه هر سال کاشت نهال در دستور کار قرار می‌گیرد و در سال جاری نیز این برنامه عملیاتی می‌شود، ابراز کرد: در هفته درختکاری، نهال‌هایی که شهروندان درخواست بدهند از سازمان پارک‌ها و فضای سبز در اختیارشان قرار می‌گیرد.

میرهادی با تأکید بر اینکه همکاران از موقعیت‌هایی که شهروندان درخواست نهال می‌کنند بازدید کرده و کاشت نهال را برایشان انجام می‌دهند، گفت: بلافاصله یک زمان مناسبی را هم برای توزیع نهال با مشارکت سازمان پارک‌ها و فضای سبز و منابع طبیعی در نظر می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان درصورتی‌که نیاز به درخت مثمر داشته و یا خواهان کاشت درختان در منزل خود هستند می‌توانند با ثبت درخواست، با حضور کارشناسان فضای سبز اقدام به کاشت درختان و نهال کنند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: از آنجا که حوزه معاونت خدمات شهری کارهای روزمره و جاری شامل نظافت و جمع‌آوری زباله را در دستور کار دارد، سامانه ۱۳۷ برای پیگیری مطالبات در اختیار شهروندان است و هر ماه تماس‌های شهروندان با این سامانه ثبت می‌شود.

میرهادی با اشاره به اینکه در روزهای دوم و سوم هر ماه جلسه‌ای برگزار شده و مشکلات و مطالبات ارزیابی می‌شود، اضافه کرد: در این سازمان‌ها، حوزه معاونت خدمات شهری یک رضایتمندی قابل‌توجهی را کسب کرده که با آمار و اطلاعات دقیق ثبت‌شده است.

وی عنوان کرد: این حوزه تمام سعی و تلاشش را کرده که بهترین خدمات را بتواند به شهروندان ارائه بدهد هرچند نواقصی ممکن است دیده شود و گلایه‌ها توسط هشت منطقه و ۲۶ ناحیه بر اساس منطقه بندی ارجاع می‌شود و ما به‌سرعت این مسائل را بررسی و مشکلات را می‌کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار