سرپرست منطقه هشت شهرداری قم از احداث بوستان تخصصی دوچرخه با همکاری سازمان حمل و نقل و ترافیک در بلوار امامت پردیسان خبرداد.
کد خبر: ۹۴۳۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵ 25 February 2021

به گزارش تابناک قم، محمد رمضانی با بیان اینکه پروژه بوستان تخصصی دوچرخه پیشرفت فیزیکی مطلوبی داشته است، ابراز کرد: این پروژه شامل ۷ پیست تخصصی و ۲ پیست عمومی دوچرخه‌سواری است.

سرپرست منطقه هشت شهرداری قم در ادامه با بیان اینکه با احداث این سایت دوچرخه سواری شاهد توسعه ورزش همگانی دوچرخه سواری در سطح استان قم خواهیم بود، افزود: با توجه به درخواست هیئت دوچرخه سواری و شهروندان مبنی بر احداث محل اختصاصی برای ورزش با دوچرخه احداث بوستان تخصصی دوچرخه سواری در بلوارامامت در دستور کار قرار گرفت.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم ادامه داد: این مجموعه در حال احداث قابلیت برگزاری مسابقات کشوری در این حوزه را داراست و ورزشکاران حرفه‌ای در این عرصه نیز می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

رمضانی ضمن اشاره به احداث فازهای بعدی این بوستان خاطرنشان کرد: در فازهای بعدی این بوستان تکمیل کاربری‌های مورد نیاز از جمله سرویس بهداشتی، نمازخانه، خانه دوچرخه، سکوی تماشاگران، زمین‌های بازی ساحلی و توسعه فضای سبز و پارکینگ عمومی در دستور کار قرار خواهد گرفت

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار