مجمع انتخاباتی هیات کشتی قم روز شنبه با حضور سیدجلال عسگری دبیر فدراسیون کشتی برگزار و در پایان «هادی عُلیایی» با ۹ رای از ۱۴ رای ماخوذه سکاندار جدید هیات کشتی قم شد.
کد خبر: ۹۴۴۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶ 28 February 2021

به گزارش تابناک قم، این مجمع انتخاباتی که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار شد،‌ ۶ داوطلب تصدی این پست به بیان برنامه ها و دیدگاه های خود پرداختند که در نهایت از اعضای این مجمع از میان محمد حسنی، محمد کریمی، مصطفی زرچینی، هادی‌علیایی، مهدی باقری و مسلم رشیدی، علیایی را به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب کردند.

۱۰ داوطلب برای تصدی هیات کشتی استان قم در دفتر برگزاری مجامع اداره کل ورزش و جوانان ثبت نام کرده بودند که پیش از برگزاری این مجمع، چهار تن از آنها شامل روح‌الله نعمتیان، مهدی علیزاده‌پورنیا، افشین میرصالحی و حسن رئوفی‌فرد از حضور در این رقابت انصراف داده‌ بودند.

بر این اساس با رای اکثریت مجمع انتخاباتی هیات کشتی استان قم، علیایی به مدت چهار سال به عنوان ریاست این هیات انتخاب شد.

دی ماه سالجاری، رئیس فدراسیون کشتی در حکمی محسن وزیری که در چهار سال گذشته ریاست هیات کشتی استان قم را عهده دار بود، به عنوان سرپرست منصوب کرده بود.

هم اکنون بیش از یک هزار و ۷۰۰ کشتی گیر و حدود ۴۰ داور و مربی در این هیات ورزشی ساماندهی شده اند. استان قم در رشته کشتی به ویژه کشتی فرنگی یکی از استان های صاحب نام در کشور است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار