اداره کل ورزش و جوانان استان قم دو تن از نیروهای تحصیل کرده این دستگاه را به عنوان مسوولان جدید گروه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و همچنین گروه ورزش همگانی معرفی و منصوب کرد.
کد خبر: ۹۴۴۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸ 28 February 2021

به گزارش تابناک قم، پس از تغییر و تحولاتی که تابستان امسال در معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان قم ایجاد شد و روح‌الله رمضانی در بازگشت دوباره به این معاونت در راس تصمیم‌گیری‌های حوزه ورزش قرار گرفت، اکنون دو قسمت از بخش‌های زیر مجموعه این معاونت دست‌خوش تغییر شده است.

حمید نریمان که به واسطه فعالیت به عنوان بازیکن و مربی فوتبال چهره‌ای شناخته شده در ورزش قم محسوب می‌شود و دارای مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس مدیریت ورزشی است، بعد از حدود یک سال تجربه سرپرستی معاونت توسعه امور ورزش این اداره کل، با ابلاغ رسمی رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم به عنوان سرپرست گروه ورزش همگانی قم منصوب شد.

همچنین محمد علیمردانی که از سال 1394 به عنوان یکی از از نیروهای جوان و تحصیل کرده در این اداره کل حضور دارد و دارای مدرک دکترای مدیریت ورزشی است، با ابلاغ رسمی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم به عنوان سرپرست گروه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای منصوب شد.

علیمردانی که دارای سابقه 10 ساله تدریس در دانشگاه‌های قم است، پیش از صدور ابلاغ سرپرستی گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان استان قم، مسوولیت امور مجامع هیات‌های ورزشی این اداره کل را بر عهده داشت و تمام برنامه‌ریزی‌ها در خصوص برگزاری مجامع سالیانه و انتخابات هیات‌های ورزشی در این حوزه صورت می‌گرفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار