عضو تیم ملی کشتی فرنگی ایران بعد از قهرمانی در تورنمنت اوکراین گفت: در این دوره از مسابقات توانستم حریفان المپیکی ام را از پیش رو بردارم و نتیجه خوبی را همراه تیم ملی به دست آوردم.
کد خبر: ۹۴۴۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰ 01 March 2021

به گزارش تابناک قم، علیرضا نجاتی با بیان اینکه در تورنمنت اوکراین موفق به کسب مدال طلا شدم، گفت: در دور اول کشتی گیر اوکراین را با نتیجه قاطع ۹ بر صفر شکست دادم و در دور بعدی برابر نماینده ارمنستان که در روزهای اخیر قهرمان اروپا شده بود، پیروز شدم.

عضو تیم ملی کشتی فرنگی در ادامه با اشاره به اینکه در مرحله نیمه نهایی برابر کشتی گیری از ازبکستان قرار گرفتم که قهرمان آسیا شده بود، افزود: یکشنبه در فینال کشتی گیر قرقیزستان را شکست دادم، کشتی گیری که در مسابقات جام جهانی صربستان مدال طلا را در وزن خودش کسب کرده بود.

وی با تاکید بر اینکه سطح مسابقات خیلی خوب بود و تعدادی از حریفان اصلی من که در المپیک حضور خواهند داشت، در این مسابقات حاضر بودند، ادامه داد: تیم ملی در این مسابقات ۱۰ نماینده داشت که موفق به کسب ۲ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۳ مدال برنز شدند.

گفتنی است علیرضا نجاتی کشتی گیر اهل قم وزن ۶۰ کیلوگرم تیم ملی فرنگی و دارنده مدال برنز جهان، پس از استراحت در دور اول و در دور دوم مقابل «دمیترو تسیمبالیوک» دارنده مدال برنز اروپا از اوکراین با نتیجه ۹ بر صفر به برتری رسید و در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل «گئورگ غریبیان» قهرمان اروپا از ارمنستان با نتیجه ۵ بر یک پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد. نجاتی در این مرحله مقابل «الهام بهرام اف» قهرمان آسیا از ازبکستان با نتیجه ۹ بر ۶ به برتری رسید و راهی دیدار فینال شد؛ در دیدار فینال «ژولامان شارشنبکوف» دارنده مدال نقره جهان از قرقیزستان را با نتیجه ۵ بر یک مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار