دبیر کمیته داوری ششمین جشنواره ابوذر استان قم گفت: مراسم اختتامیه ششمین جشنواره ابوذر استان قم در روز پنجشنبه ۱۴ اسفندماه در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۵۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱ 02 March 2021

به گزارش تابناک قم، سعید آقایی در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن اعلام پایان مراحل داوری ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم اظهارکرد: در ششمین جشنواره ابوذر با استفاده از تجارب گذشته از ترکیب هیات داوران بومی و غیربومی از اساتید باتجربه و حرفه‌ای حوزه رسانه استفاده شد و پس از یک ماه داوری آثار راه‌یافته به جشنواره در ۱۰ بخش به اتمام رسید.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی تولید آثار رسانه ای افزود: در این دوره از جشنواره بسیج رسانه‌ استان قم کارگاه های مختلفی در زمینه‌های عکاسی، کاریکاتور، سوژه پردازی طنز، گزارش‌نویسی و تیتر نویسی برگزار شد که در همین کارگاه های آموزشی تعدادی زیادی آثار رسانه ای تولید و به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

دبیر کمیته داوری ششمین جشنواره ابوذر قم بیان کرد: در بسیاری از بخش‌های جشنواره شاهد ارتقاء کمی و کیفی آثار راه‌یافته بودیم و امیدوار هستیم که با برگزاری منظم دوره‌های آموزشی و کارگاه های تولید محتوای رسانه ای در بخش‌های گوناگون خبری بتوانیم زمینه رشد و ارتقاء دانش رسانه ای همکاران دلسوز و سخت‌کوش رسانه ای در استان قم را فراهم کنیم.

آقایی خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه ششمین جشنواره ابوذر استان قم روز پنجشنبه ۱۴ اسفندماه در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، در تلاش هستیم که با توجه به محدودیت‌های کرونایی  مراسم اختتامیه این جشنواره را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حضور منتخبین جشنواره برگزار کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار