رئیس جدید هیات کشتی استان قم گفت: صیانت از دست آوردهای کشتی فرنگی و سرعت بخشییدن به رشد و تحول کشتی آزاد در قم از مهمترین موضوعات کاری ما در هیأت جدید کشتی قم خواهد بود.
کد خبر: ۹۴۵۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶ 04 March 2021

به گزارش تابناک قم، محمدهادی علیایی اظهار کرد: حفظ و صیانت از دست آوردهای کشتی فرنگی و تلاش برای سرعت بخشی به رشد کشتی آزاد در استان قم دو رویکرد در هیات جدید است.

وی ادامه داد: حفظ و صیانت از افتخارات به دست آمده در کشتی قم در طول سال‌های گذشته که حاصل زحمات ورزشکاران، مربیان و همچنین حمایت و هدایت کادر اجرایی هیات بوده یکی از رویکردهای هیات جدید است.

رئیس جدید هیات کشتی استان قم بیان کرد: دومین رویکرد که زیرشاخه‌های متنوعی را در دل خود دارد، مدیریت و تلاش برای سرعت بخشی به رشد و کیفیت کشتی آزاد در قم  است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه رشد کشتی به ویژه در بخش رشته آزاد در گذشته نسبت به فرنگی در استان قم کُند بوده است، افزود: برنامه‌های ویژه‌ای برای رشد و اعتلای کشتی آزاد در استان قم داریم تا این بخش نیز در آینده‌ای نه چندان دور پا به پای کشتی فرنگی رو به جلو حرکت کند.

علیایی ابراز کرد: با برپایی و جان بخشی به کمیته‌های مختلف در هیات کشتی، تلاش خواهیم کرد کشتی قم در رشته‌هایی همچون ساحلی، آلیش و بانوان نیز پررنگ‌تر از گذشته در میادین کشوری حضور داشته باشد.

وی در پایان اظهار کرد: به دنبال تعامل بیشتر با کمیسیون‌های مختلف فدارسیون کشتی هستیم تا در زمینه آموزش در بخش‌های مختلف بتوانیم گام‌های موثری برای توانمندسازی نیروهای حاضر در عرصه کشتی استان قم برداریم.

محمدهادی علیایی در نهمین روز اسفند ماه با کسب حداکثر آراء از مجمع انتخابات هیات کشتی استان قم تا سال 1403 رئیس این هیات ورزشی مدال‌آور شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار