تیم نقره سرای شهر بهشت متشکل از خبرنگاران ورزشی قم با اقتدار و بدون باخت قهرمان مسابقات سال 1399 جام بسیج صدا و سیما شد.
کد خبر: ۹۴۵۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵ 04 March 2021

به گزارش تابناک قم، بازی‌های فوتسال جام بسیج صدا و سیما با عنوان گرامیداشت عید فرخنده مبعث و شعار اخلاق، ورزش و تندرستی در صدا و سیمای مرکز قم برگزار شد و تیم نقره سرای شهر بهشت که خبرنگاران ورزشی قم در آن حضور دارند با اقتدار و بدون باخت به مقام قهرمانی رسید.

در این دوره از مسابقات پنج تیم خبرنگاران ورزشی قم، حراست صدا و سیما، ستاره سرخ، رادیو و تاسیسات مرکز قم حضور داشتند و شورای ورزش و بسیج صدا و سیما با همکاری یکدیگر آن را برگزار کردند، تورنمنتی که به شکل دوره‌ای برگزار شد و خبرنگاران ورزشی فاتح آن شدند.

تیم خبرنگاران ورزشی قم با ترکیب محمدجعفر عابدی، عباس زارعی، روح‌الله جانقربان، حامد اسماعیلی، عباس قاسمپور، رضا جعفری و محسن امینی در این دوره از مسابقات به میدان رفت و به جز یک تساوی در مرحله مقدماتی، در سایر بازی‌ها موفق به شکست رقبا و قهرمانی مطمئن این رقابت‌ها شد.

در مسابقه فینال این دوره که بین خبرنگاران ورزشی قم و رادیو برگزار شد، دو تیم نیمه نخست را با تساوی به پایان رساندند و نیمه دوم بازی هشت گل داشت که سهم خبرنگاران پنج گل و برتری 5 بر 3 بود، در حالی که تیم خبرنگاران ورزشی در این دیدار پنج بازیکن بیشتر نداشت و از تیم 7 نفره آنها عباس قاسم‌پور و رضا جعفری غایب بودند و نکته جالب اینکه محمدجعفر عابدی بازیکن اسبق پرسپولیس در این بازی برای تیمش دروازه‌بانی کرد.

در نیمه دوم این بازی ابتدا تیم رادیو به گل رسید اما تیم خبرنگاران ورزشی با گل‌های روح‌الله جانقربان، محسن امینی و حامد اسماعیلی از حریف پیشی گرفت تا اینکه رادیویی‌ها به گل دوم خود رسیدند اما محسن امینی و عباس زارعی دو گل دیگر برای خبرنگاران زدند و گل سوم حریف حسن ختام این بازی پرگل بود.

در پایان این رقابت‌ها تیم خبرنگاران ورزشی قم به مقام قهرمانی دست یافت و تیم رادیو نایب‌قهرمان شد، ضمن اینکه روح‌الله جانقربان از تیم نقره‌سرای شهر بهشت با 8 گل آقای گل این مسابقات شد و هم تیمی وی یعنی عباس زارعی با 7 گل دومین گلزن برتر رقابت‌ها لقب گرفت، ضمن اینکه محسن امینی از تیم خبرنگاران با 7 پاس گل عنوان پاسور برتر این مسابقات را به خود اختصاص داد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار