مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اشاره به افزایش و نوسانات قیمت در سال ۹۹ از خودکفایی قم در تولید جدول‌های شهری خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶ 06 March 2021

به گزارش تابناک قم، سید ابوالفضل میریک امامی،مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اشاره به واگذاری معدن شهید مولوی در سال‌های گذشته باهمت مدیران شهرداری و تأمین مصالح زیرسازی شهر به‌وسیله آن اظهار کرد: در ماه‌های اخیر چالشی میان بخش خصوصی و صنایع و معادن به وجود آمد که طبق مکاتبات صورت گرفته از سوی  سازمان بازرسی، تفاهم‌نامه‌ ای میان سازمان صنایع و معادن، توسعه عمران و سازمان بازرسی منعقد شد که الزام به واگذاری معادن به بخش شهرداری کرده است.

وی با اشاره به  افزایش و نوسانات قیمت در سال ۹۹ از خودکفایی قم در تولید جدول‌های شهری خبر داد و  افزود: عمده جداول ازنظر کیفی و کمی هم‌پای شرکت‌های حرفه‌ای است که عمده جدول‌گذاری‌های پروژه‌های عمرانی بزرگ توسط یک کارگاه انجام می‌شود.

میریک امامی با تأکید بر درخواست قیمت‌های گزاف پیمانکاران از شهرداری ابراز کرد: کارگاه تولید بتن در حال انجام فعالیت است که امسال در بحث ساخت بتن برای جداول شهری سایز ۵۰ و ۶۰ در نظر گرفته‌شده است.

وی الحاق یکی از معادن را به شهرداری مورد تأکید قرار داد و اظهارکرد: بودجه تخصیص داده‌شده به پروژه حضرت ولی عصر (عج) در پروژه‌های معاملات عمرانی، امسال  بالغ‌بر ۴۶ میلیارد تومان بود که به‌عنوان یکی از شاخص‌ترین پروژه‌های استان به مرحله ظهور رسیده است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم ادامه داد: امسال بودجه مصوب ما  مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان بود که این مبلغ را با درخواست افزایش بودجه به ۱۷۰ میلیارد تومان رساندیم؛ همچنین پیش‌بینی بودجه در سال جدید بالغ‌بر ۲۳۰ میلیارد تومان است که ۵۳ درصد نسبت به ۱۵۰ میلیارد تومان و ۳۳ درصد نسبت به ۱۷۰ میلیارد تومان شاهد افزایش هستیم.

میریک امامی با تأکید برافزایش قیمت میل‌گرد و قیر نسبت به پارسال تصریح کرد: در سال ۹۸ قیمت هر تن قیر ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بود درحالی‌که امسال این قیمت به ۶ میلیون تومان افزایش‌یافته است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار