مدیرکل مدیریت بحران استان قم از لزوم لایروبی کانال های شهری و استانی توسط دستگاه های ذیربط و از جمله شهرداری در آستانه آغاز بارش های فصلی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷ 06 March 2021

به گزارش تابناک قم، محسن اروجی با اشاره به در پیش بودن چهارشنبه پایانی سال اظهار کرد: تمهیدات لازم برای این روز باید با هماهنگی دستگاه های مختلف استان اتخاذ شود.

وی افزود: دستگاه های اجرایی استان برای ایام تعطیلات آغاز سال جدید موظف هستند سه رده جانشین خود را به استانداری معرفی کنند تا هماهنگی های لازم نیز در این موضوع به عمل آید.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم سپس به موضوع بارش های فصلی در روزهای آینده بر اساس پیش بینی های سازمان هواشناسی اشاره و تصریح کرد: از آن جا که در آستانه شروع این بارش ها قرار داریم، ضروری است تا دستگاه های مسؤول از جمله شهرداری، موضوع لایروبی کانال ها را در دستور کار خود قرار دهند تا این بارش ها سبب ایجاد مشکلات مرسوم نشود.

اروجی در ادامه به پیگیری های کارگروه نظارت اداره کل مدیریت بحران توجه داد و خاطر نشان کرد: گزارش های مرکز بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی قم بیانگر آن است که برخی مناطق استان در موضوع کرونا، آلوده تر از دیگر مناطق هستند، از این رو تلاش می شود تا کارگروه نظارت این اداره کل در این مناطق به صورت فعال تر از گذشته به ایفای نقش بپردازد تا کمکی به کاهش این آلودگی شده باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار