رئیس اتاق اصناف مرکز استان قم از آغاز انجام تست رپید کرونا برای همه نانوایان استان و همچنین تشدید بازرسی های ایام پایانی سال و ایام نوروز سال 1400 خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱ 07 March 2021

به گزارش تابناک قم، حسن احمدلو با اشاره به فرا رسیدن ایام پایانی سال جاری و ضرورت تأمین همزمان معیشتو مردم و رعایت بهداشت و سلامت عمومی در شرایط کرونایی اظهار کرد: برخی شلوغی ها و ازدحام ها در ایام پایانی هر سال اجتناب ناپذیر است، اما امیدواریم که هم استان های عزیز برای جلوگیری از ورود به پیک بعدی کرونا، درخواست مسؤولان استان را برای رعایت هرچه بیشتر شیوه نامه های بهداشتی اجابت کنند.

وی افزود: البته تلاش همه مسؤولان استان بویژه مسؤولان هماهنگی امور اقتصادی، سازمان صمت و همچنین اصناف و اتحادیه ها آن است که با توجه به ممنوعیت برگزاری نمایشگاه های بهاره، فروش فوق العاده را با اتخاذ تدابیری بویژه رعایت شیوه نامه های بهداشتی در دستور کار داشته باشند.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان قم همچنین به آغاز تشدید بازرسی های اصناف و اتحادیه ها از بیستم بهمن ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: این تشدید بازرسی ها تا پایان سال و روزهای آغازین سال آینده ادامه دارد.

احمدلو در عین حال به لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در همه اصناف بویژه نانوایی ها و اصنافی که با تأمین مایحتاج مردم سر و کار دارند توجه داد و اذعان کرد: چند روزی است که انجام تست رپید کرونا از همه نانوایان استان آغاز شده و این طرح ادامه خواهد یافت.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان قم در پایان از همه مردم و مسؤولان خواست تا با همیاری و همکاری هرچه بیشتر در ایام پایانی سال و همچنین آغاز سال جدید، ضمن کمک به تأمین معیشت مردم در شب عید، از بروز پیک بعدی بیماری کرونا در استان نیز جلوگیری کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار