باشگاه فرهنگی ورزشی فردوس قم در نخستین سال فعالیت حرفه‌ای و رسمی خود در فوتسال موفق به کسب دو جام قهرمانی از لیگ‌های برتر نوجوانان و جوانان باشگاه‌های کشور شد.
کد خبر: ۹۴۶۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷ 07 March 2021

به گزارش تابناک قم، امسال چهار تیم به نمایندگی از قم از سوی باشگاه فرهنگی ورزشی فردوس در لیگ‌های برتر نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان باشگاه‌های کشور به میدان رفته و دو تیم نوجوانان و جوانان تا کنون موفق به کسب مقام قهرمانی شده و تیم امیدها نیز در آستانه قهرمانی است.

فوتسالیست‌های تیم نوجوانان فردوس قم پس از نتایج درخشان در مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر فوتسال نوجوانان باشگاه‌های کشور، راهی مشهد مقدس شدند و در جدال با سه رقیب خود که دو تیم از جمع آنها نماینده‌های مشهد بودند با دو برد، یک تساوی و هفت امتیاز مقتدرانه جشن قهرمانی گرفتند.

سپس نوبت به فوتسالیست‌های تیم جوانان فردوس قم رسید، تیمی که همانند نوجوانان در مرحله گروهی یک عملکرد خوب را با دو برد، سه تساوی و بدون باخت به نمایش گذاشت و به جمع چهار تیم برتر رسید و در میزبانی از تیم‌های گیتی‌‌پسند اصفهان، شهرداری ساوه و پیام قزوین با دو برد و یک تساوی به مقام قهرمانی ایران دست یافت.

در ادامه این موفقیت‌ها، نوبت به فوتسالیست‌های تیم امید فردوس قم می‌رسد که باید از 26 تا 28 اسفند ماه راهی مشهد مقدس شده و با سه رقیب دیگر حاضر در مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور برای کسب مقام قهرمانی لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های ایران رقابت کنند و یک سه‌گانه جذّاب را برای فردوس و فوتسال قم رقم بزنند.

این در حالی است که تیم فوتسال بزرگسالان فردوس نیز با کسب 15 امتیاز از 12 بازی به عنوان تیم چهارم گروه نخست مرحله مقدماتی مسابقات سال 1399 لیگ برتر باشگاه‌های کشور به کار خود پایان داد و در سالی که به جوان‌ها اعتماد کرده بود مزد این اعتماد را با حفظ سهمیه قم در لیگ برتر گرفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار