رئیس پلیس راهور استان قم از اعلام جزئیات محدودیت های تردد وسایل نقلیه برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد و گفت: محدودیت های کرونایی درخصوص تردد شبانه خودروها همچنان پابرجاست.
کد خبر: ۹۴۶۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴ 07 March 2021

به گزارش تابناک قم، غلامرضا صدفی با اعلام این خبر اظهار کرد: روزهای پایانی سال را پیش رو داریم و به رسم سنت دیرینه، هر ساله مردم این روزها در حال تدارک برای ایام عید نوروز هستند.

رئیس پلیس راهور استان ادامه داد: از مردم قدرشناس استان می خواهیم که با توجه به شرایط فعلی و بنا به توصیه و تاکید پزشکان و متولیان امر بهداشت و درمان، از ترددهای غیرضروری پرهیز و برای سفرهای نوروزی برنامه ریزی نکنند.

وی افزود: محدودیت تردد شبانه خودروها در شهرها از ساعت 9 شب تا 3 صبح همچنان ادامه دارد و هم استانی های گرامی در این ساعات در سطح شهرها تردد نکنند.

صدفی کرد: پلیس موظف به کنترل ترددها است و در صورت مواجهه با تخلف و تمرد از این محدودیت ها، جریمه پیش بینی شده برای خودروهای متخلف اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان در خاتمه یادآور شد: با رانندگانی که اصرار به تخلف داشته باشند و با سهل انگاری خود موجب تهدید سلامت عمومی شوند با جدیت برخورد خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار