همیاران طبیعت امروز طی نشستی به مناسبت هفته منابع طبیعی در اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم گردهم آمده و فعال‌ترین آن‌ها با دریافت هدایایی مورد تقدیر قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۴۶۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲ 08 March 2021

به گزارش تابناک قم، نشست آموزشی «همیاران طبیعت و نقش آن در مدیریت منابع طبیعی» به مناسبت سومین روز از هفته منابع طبیعی که با عنوان «منابع طبیعی، فرهنگ و رسانه» نام‌گذاری شده است در سالن جلسات اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان برگزار شد.

در این نشست جمعی از همیاران طبیعت، مروجان و محافظان افتخاری منابع طبیعی و همچنین نمایندگان تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد، دهیاران شوراهای روستاها و اصحاب رسانه در این نشست حضور داشتند و با مسائل و مشکلات حوزه منابع طبیعی و رابطه متقابل میان اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری و همیاران طبیعت آشنا شدند.

حمیدرضا زمانی رئیس اداره آموزش، ترویج و مشارکت‌های مردمی اداره‌کل منابع طبیعی با اشار به نقش همیاران طبیعت در ترویج فرهنگ منابع طبیعی و حفاظت از انفال و عرصه‌های استان اظهار کرد: با توجه به عرصه گسترده منابع طبیعی نیاز است که همیاران طبیعت، اداره‌کل منابع طبیعی را در راستای حفظ، حمایت و ترویج فرهنگ منابع طبیعی یاری رسانند.

خاطرنشان می‌شود، در پایان این نشست، از 6 نفر از فعالان، فرهنگ‌سازان و محافظان برتر همیار طبیعت تقدیر شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار