هندبالیست نوجوان استان قم در روزهایی که هیات هندبال از نداشتن متولّی رنج می‌برد از سوی کادر فنی به اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشورمان دعوت شد.
کد خبر: ۹۵۲۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶ 03 April 2021

به گزارش تابناک قم، در روزهای آغازین سال جدید اتفاق ویژه در هندبال قم، دعوت شدن یکی از استعدادهای این رشته به اردوی آماده‌سازی تیم ملی نوجوانان کشورمان است، بازیکنی به نام نیما باقری که در بین 74 بازیکن فراخوانده شده به اردوی تیم نوجوانان هندبال ایران باید از هفدهمین روز 1400 در تمرینات حضور یابد.

نخستین اردوی آمادگی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در سال جدید به منظور کسب آمادگی لازم برای حضور قدرتمند در مسابقات نوجوانان آسیا با شرکت 74 بازیکن در دو گروه از هفدهم فروردین ماه به میزبانی هیات هندبال استان سمنان در شهرستان شاهرود آغاز می‌شود و 37 بازیکن در گروه اول از هفدهم تا بیستم فروردین به اردو می‌روند.

نیما باقری هندبالیست مستعد و آینده‌دار استان قم یکی از نفرات دعوت شده به گروه دوم اردوی انتخابی تیم ملی هندبال نوجوانان پسر ایران است که در جمع 36 بازیکن گروه دوم از 20 تا 23 فروردین تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی متشکل از مهدی رهبری به عنوان سرمربی، حمید  ربانی‌کیا، محمدرضا جعفرنیا و محمد  سیاوشی به عنوان مربی برگزار می‌کند.

این در حالی است که مصطفی  داوری به عنوان بدن‌ساز و رضا سرسنگی به عنوان پزشک‌یار تیم نوجوانان کشورمان را در راه کسب آمادگی برای حضور در پیکارهای آسیایی همراهی می‌کنند و بازیکنان دعوت شده به اردو باید در شهر شاهرود خود را به کادر فنی معرفی کنند.

در گروه دوم هندبالیست‌های دعوت شده به اردوی انتخابی تیم ملی نوجوانان کشورمان، بازیکنانی از استان‌های بوشهر، یزد، چهارمحال و بختیاری، کردستان، تهران، البرز، قم، زنجان، مازندران، فارس، اصفهان و سمنان حضور دارند که تنها نماینده قم نیما باقری است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار