آزمون علمی داوطلبان دومین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز بیست و دوم فروردین ماه در مصلای قدس شهر مقدس قم برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۲۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷ 03 April 2021

به گزارش تابناک قم، در اطلاعیه هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری آمده است: با توجه به ثبت ‌نام داوطلبان از روز جمعه سیزدهم فروردین ماه ۱۴۰۰ تا روز پنج شنبه نوزدهم فروردین ماه ۱۴۰۰، به اطلاع آن عده از داوطلبان نمایندگی انتخابات دومین میاندوره ‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری می‌ رساند بر اساس ماده ۱۶ آیین ‌نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری با موضوع رسیدگی به صلاحیت داوطلبان، آزمون علمی مربوط به این داوطلبان در روز یک شنبه بیست و دوم فروردین ماه سال ۱۴۰۰ و از ساعت ۸ صبح در مصلای قدس شهر مقدس قم برگزار می شود.

همچنین در ادامه این اطلاعیه آمده است: اطلاع رسانی های لازم به واجدین دارای شرایط شرکت در آزمون، پس از ثبت ‌نام از طریق پیامک و شماره اعلام شده در پرسشنامه داوطلبی انجام خواهد شد.

در عین حال داوطلبان می‌ توانند درباره توزیع کارت ورود به جلسه، نحوه برگزاری آزمون و منابع آن، از ساعت 8 تا 15 روزهای غیر تعطیل با اداره کل امور انتخابات شورای نگهبان در تماس باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار