رئیس هیات کشتی استان قم گفت: تیم‌های منتخب کشتی آزاد دو رده سنی نوجونان و جوانان قم به پیکارهای انتخابی تیم ملی اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۹۵۲۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ 04 April 2021

به گزارش تابناک قم، محمدهادی علیایی اظهار کرد: با تشکیل اردوی آماده‌سازی نفرات شاخص برای این اعزام انتخاب شده و سرانجام رقابت‌های انتخابی برگزار می‌شود تا چهره برترین‌های کشتی آزاد قم به منظور حضور در رقابت‌های انتخابی تیم ملی نوجوانان و جوانان مشخص شود.

وی با بیان اینکه اردو به مدت یک ماه برگزار می‌شود، اضافه کرد: تعطیلی یک‌ ساله تمرینات کشتی و عدم اجازه برای برگزاری رقابت‌های انتخابی، فرآیند تشکیل تیم‌های کشتی آزاد نوجوانان و جوانان استان را تغییر داد و برترین‌های رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان سال پیش برای برپایی اردوی آماده‌سازی فرا خوانده شدند.

رئیس هیات کشتی استان قم افزود: بعد از تشکیل دو جلسه کمیته مربیان کشتی آزاد، تمرینات سنجش میزان آمادگی نفرات دعوت شده به اردوی آماده‌سازی به عنوان نخستین گام معرفی تیم‌های نوجوانان وجوانان استان قم از روز چهاردهم اسفندماه زیر نظر کادر فنی تیم‌های کشتی آزاد شروع به کار کرد.

وی ابراز کرد: با پیگیری تمرینات در این اردو بسیاری از نفرات دعوت شده طبق نظر مربیان حاضر در اردو آمادگی لازم به منظور حضور در اردو را نداشتند که به مرور از این فرآیند کنار گذاشته شدند تا تمرینات به شکل متمرکز و با کیفیت بهتری پیگیری و دنبال شود.

علیایی خاطرنشان کرد: با توجه به سهمیه استان قم برای حضور در رقابت‌های تیم‌های ملی کشتی آزاد که پنج نفر مشخص شده، از سوی کمیته مربیان شرط انتخاب بر اساس میزان آمادگی روحی و جسمی، فنی و تکنیکی، شرایط ایده‌ال برای حضور در همان رده سنی در سال آینده مورد نظر بوده که به صورت موشکافانه‌ای رصد و به اجرا گذاشته شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار