رئیس هیات دوومیدانی استان قم از اعزام ورزشکاران منتخب این رشته به تورنمنت بین‌المللی امام رضا (ع) در مشهد مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶ 04 April 2021

به گزارش تابناک قم، علی رضایی اظهار کرد: تمرینات تیم منتخب هیات دوومیدانی استان قم در پیست تارتان مجموعه شهید حیدریان به شکل منظم در حال برگزاری است تا این تیم با 9 ورزشکار و با آمادگی کامل در بهترین شرایط به رقابت‌های بین‌المللی امام رضا (ع) اعزام شود.

وی با اشاره به اعلام لیست اعضای تیم دوومیدانی قم برای این اعزام، اضافه کرد: تیم مردان هیات قم متشکل از رضا ملک‌پور، امیر مقدمی، حسن نیک‌نظر، علی قاسم‌بابایی، علی سلامتیان، محمدرضا فریدی و مهدی رضایی به سرپرستی محمدرضا اسحاقی در این رقابت‌ها به میدان می‌رود.

رئیس هیات دوومیدانی استان قم ابراز کرد: تیم بانوان قم نیز با دو نماینده متشکل از زهرا رضایی و زهرا صفایی به سرپرستی خانم رضایی راهی این پیکارها خواهد شد، در حالی که مسابقات بین‌المللی جام امام رضا (ع) با عنوان گرامیداشت استاد علی باغبانباشی در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی مشهد برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات بخش بانوان این تورنمنت بین‌المللی در روزهای ۱۹ و ۲۰ فروردین ماه به انجام می‌رسد و رقابت مردان دوومیدانی‌کار در مواد و رشته‌های مختلف برای کسب رتبه‌های اول تا سوم هر ماده روزهای ۲۲ و ۲۳ فروردین ماه برگزار خواهد شد.

رضایی افزود: با توجه به موج جدید شیوع ویروس کرونا به تمام دوومیدانی‌کاران توصیه شده از هم اکنون و تا زمان باقی ‌مانده به شروع نخستین دوره رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا (ع) در مشهد مقدس از رفتارهای پرخطر در زمینه کرونا از جمله حضور در اماکن عمومی پر تجمع، تردد غیر ضروری در سطح شهر با وسایل نقلیه عمومی، صرف غذا در رستوران‌ها، عدم استفاده از ماسک و وسایل حفاظت فردی، استفاده مشترک از وسایل تمرینی یکدیگر بدون گندزدایی و ... پرهیز کنند.

رئیس هیات دوومیدانی استان قم در پایان اظهار کرد: در صورت مثبت شدن تست اختصاصی کرونا در مشهد به‌هیچ عنوان امکان پذیرش تست مجدد حتی منفی از نظر علمی وجود ندارد و ورزشکار مبتلا ضمن حذف از حضور در مسابقات جام امام رضا (ع) باید در مکان مناسب قرنطینه شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار