استاندار قم گفت: ساماندهی محله اسماعیل آباد قم و همچنین پروژه ساماندهی مناطق اطراف امامزاده چهل اختران در نشست با مسوولین وزارت راه و شهرسازی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۹۵۲۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲ 05 April 2021

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست که پس از دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در گفت و گو با خبرنگاران سخن می گفت با اشاره به مباحث مطرح شده در این نشست بیان داشت: ساماندهی محله اسماعیل آباد قم و همچنین پروژه ساماندهی مناطق اطراف امامزاده چهل اختران در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در نشست امروز مقرر شد تا شرکت بازآفرینی شهری ایران از نظر زمین های پشتیبان و خدمات زیربنایی ساماندهی محله اسماعیل آباد همراهی و همکاری لازم را مبذول دارد.

استاندار قم ابراز امیدواری کرد با همیاری همه دستگاه های ذیربط، ساماندهی این محله و جا به جا شدن ساکنان آن در اسرع وقت به نتیجه برسد.

سرمست سپس به پروژه ساماندهی مناطق اطراف امامزاده چهل اختران قم اشاره و خاطرنشان کرد: مقرر شد تا این پروژه نیز بر اساس طرح جدید که توسط معاونت عمرانی استانداری، اداره کل راه و شهرسازی استان و همچنین شهرداری قم تهیه و تنظیم می شود، پیگیری و دنبال شود.

وی اضافه کرد: البته ستاد بازآفرینی هم سهم خود را در قالب زمین های پشتیبان در اجرای این طرح به کمک خواهد آورد.

استاندار قم در عین حال یادآور شد: مدیریت استان اخیرا تفاهم نامه ای با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) منعقد کرده است که این تفاهم نامه نیز به ساماندهی این محله و پروژه و دیگر طرح ها و پروژه های شهر و استان قم کمک خواهد کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار