هیات کاراته استان قم از اعزام 19 کاراته‌کای کاتا و کومیته در دو بخش مردان و بانوان به پیکارهای انتخابی تیم ملی بزرگسالان کشورمان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸ 06 April 2021

به گزارش تابناک قم، در شرایطی که هیات کاراته استان قم بعد از ابطال انتخابات زمستان سال 1398 تا کنون به شکل سرپرستی توسط معاون اجتماعی فرماندهی ناجای قم یعنی مهرداد حاجی‌زاده مدیریت می‌شود، این روزها در تدارک حضور بهترین‌های این رشته در انتخابی تیم ملی است.

فهرست کاراته‌کاهای قم برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی در حالی اعلام شد که یک نفر از این جمع در بخش بانوان به میدان می‌رود و ۱۸ نفر دیگر در قسمت مردان برای کسب سهمیه تیم ملی رقابت خواهند کرد، ترکیبی که در هر دو بخش کاتا و کومیته با حریفان مبارزه می‌کند.

نرگس ابراهیمیان تنها بانوی کاراته‌کای قم در بخش زنان این انتخابی است که در وزن به اضافه 68 کیلوگرم برابر رقبا به روی تاتامی خواهد رفت، ضمن اینکه دو نماینده هیات کاراته قم در قسمت کاتای این دوره از رقابت‌ها سیدمجید وکیلی و مهدی علیزاده خواهند بود.

اما در بخش کومیته مردان که تیم قم در اوزان 55، 60، 67، 75، 84 و به اضافه 84 کیلوگرم 16 نماینده دارد، محمد صفری در وزن منهای 55 کیلوگرم به میدان می‌رود و در وزن منهای 60 کیلوگرم حسن دولی‌خانی و علی‌اکبر بختیاری با حریفان خود به مبارزه خواهند پرداخت.

در وزن منهای 67 کیلوگرم امیرحسین مرتضی‌زاده، محمدمهدی عزیززاده، مرتضی نعمتی و مهدی کریمی عضو تیم هستند و در وزن منهای 75 کیلوگرم حسین ابراهیم‌زاده، علی وکیل‌خانی، فرید معصومی و محسن جعفری با رقبای شرکت کننده در این دوره از مسابقات پیکار می‌کنند.

علی نجفی تنها نماینده قم در وزن منهای 84 کیلوگرم این دوره از رقابت‌ها خواهد بود، ضمن اینکه در وزن به اضافه 84 کیلوگرم مردان که وزن آزاد نیز به شمار می‌رود، علیرضا برخوردار، علیرضا مقیمی، سینا عبدالحسینی و محمود نعمتی برای به دست آوردن بهترین رتبه تلاش خواهند کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار