نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران گفت: بسیاری از مسائل و مشکلات موجود ربطی به تحریم ندارد بلکه به کارهای شخصی و نوع مدیریت ما بستگی دارد.
کد خبر: ۹۵۳۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳ 07 April 2021

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدجواد شهرستانی در دیدار با مدیران شهری با قدردانی از فعالیت‌های صورت گرفته اظهار داشت: شهردار قم از مدیران موفق شهر قم به شمار می‌رود و خوشبختانه اقدامات مناسبی در شهرداری صورت گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه یکی از مسائل مهمی که در جامعه روی آن کار نشده مدیریت است، افزود: در این زمینه همواره در دو محور تعهد و تخصص حرف زده و در آن دچار شعارزدگی شدیم اما از اصل موضوع که مدیریت است، غافل شده‌ایم.

نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران تصریح کرد: آن‌طور که باید و شاید در مسائل مختلف مدیریت نکرده‌ایم، بسیاری از مسائل و مشکلات موجود ربطی به تحریم ندارد بلکه به کارهای شخصی و نوع مدیریت ما بستگی دارد.

وی با بیان اینکه باید بپذیریم که مشکل ما مدیریت است، ابراز کرد: در کشور بهترین‌ها را داریم اما یک مدیر که می‌خواهد گام مؤثر بردارد برخی نسبت به اقداماتش به کارشکنی اقدام می‌کنند و این در حالی است که باید مدیران را جذب کرد نه اینکه شاهد حرف‌های نامربوط باشیم.

شهرستانی تصریح کرد: انتقادهای ما از روی خیرخواهی است و اگر نقدی نیز انجام می‌دهیم برای این است که مشکلات حل شده و صحنه‌های درگیری و تنش‌های موجود در جامعه نیز برداشته شود.

وی ادامه داد: اینکه میزان فعالیت‌های عمرانی شهرداری قم در برخی بخش‌ها، ازجمله آسفالت طوری است که در راستای میزان فعالیت شهرهایی ازجمله تهران حرکت می‌کند، جای قدردانی دارد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار