نماینده ولی فقیه در استان قم با تأکید بر اینکه مجلس باید در چارچوب وظایف خود عمل کند، گفت: نمایندگان و اعضای هیأت رئیسه مجلس برای وضع قوانین مطلوب در راستای بهتر شدن وضع مردم نقش بسزایی دارند و باید جواب اعتماد و انتخاب مردم را به بهترین وجه بدهد.
کد خبر: ۹۵۴۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷ 11 April 2021

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار جمعی از هیأت رئیسه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی که در سالن محراب حرم مطهر انجام شد، با بیان اینکه جمعه آخر ماه شعبان به بعد در استجابت دعا و تهذیب نفس تأثیر بالایی دارد، اظهار کرد: اعتماد به خداوند و تهذیب نفس حتی در سلامت جسمی انسان نیز مؤثر است و شخصی که اهل ذکر است و توجه به خدا دارد مقاومت بیشتری نسبت به جو روانی حاصل از بیماری‌ها دارد.

وی با بیان اینکه حرم مطهر حضرت معصومه(س) جایگاه ویژه‌ای دارد، افزود: اهل‌بیت(ع) به دنبال حل کردن گره زندگی مردم بودند و برای مردم کار می‌کردند بنابراین کارکردن برای مردم اجر و ارزش والایی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان قم با تأکید بر اینکه مجلس باید مأموریت‌ها و وظایف خود را دنبال و در چارچوب وظایف خود عمل کند، افزود: نمایندگان و هیأت رئیسه مجلس برای وضع قوانین مطلوب برای بهتر شدن وضع مردم نقش بسزایی دارند و باید جواب اعتماد و انتخاب مردم را به بهترین وجه بدهد.

وی با بیان اینکه این جمله امام خمینی(ره) که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند یک راهبرد است و هر کسی در هر پستی این جمله را باید اجرایی کند، گفت: تمام کارهای ما باید با حفظ وحدت و انسجام ملی انجام شود بنابراین نباید در انجام وظایف خود جریانی و حزبی عمل کنیم.

سعیدی ادامه داد: ما باید نسبت به امام زمان(عج) و نایب ایشان دغدغه داشته باشیم و همانطور که رهبر معظم انقلاب روی قدرتمند شدن و حفظ انسجام تأکید دارند با اتحاد خود کاری کنیم که دشمن از قدرت و اتحاد ما بترسد.

در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس یازدهم از بدو شروع قوانین مغفول مانده مانند مالیات از مسکن خالی و قانون بازگشت تعهدات برجامی که ابر قدرت‌ها را در برابر ایران خاضع کرد را تصویب کرده است، گفت: قوانین دیگری مانند بحث افزایش جمعیت که از دغدغه های رهبر معظم انقلاب است نیز از افتخارات مجلس یازدهم است.

وی با بیان اینکه مجلس یازدهم یک مجلس انقلابی است و امیدواریم که یک دولت انقلابی هم بر سر کار بیاید، افزود: بسیاری از قوانین خوب مجلس در اجرا مغفول مانده است و هماهنگی دولت و مجلس می تواند از وقوع بسیاری از خسارت‌های جبران ناپذیر مانند خیزش موج چهارم کرونا جلوگیری کند.

در ادامه حجت الاسلام حسین میرزایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چین اولین کشوری بود که گرفتار کرونا شد ولی به سرعت توانست با آن مقابله کند، افزود: چینی ها با ترکیب طب سنتی خود و طب جدید به خوبی کرونا را کنترل کردند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی باید راهبرد خود را در مقابله با کرونا پیش ببرد، گفت: این راهبرد سه محور دارد و اولین محور آن استغاثه به درگاه خداوند تعالی است؛ دومین محور استفاده از تجربیات طب رایج و سومین محور استفاده از تجربیات طب سنتی و اسلامی است و به همین دلیل طرحی در مجلس مطرح شده برای تشکیل سازمان طب سنتی تا بتوان به این بخش سرو سامان داد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار