دبیر کمیته رمضان ۱۴۴۲ معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اعلام فراخوان عمومی فعالان فضای مجازی در ماه رمضان، گفت: از فعالان فضای مجازی می‌خواهیم پیام‌های شعار «#به انتخاب تو» را به جامعه مخاطبان خود انتقال دهند.
کد خبر: ۹۵۵۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰ 13 April 2021

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین جواد رحیمی افزود: در آستانه ماه رمضان با بررسی محورهای محتوایی این ایام و اولویت‌سنجی از میان آن‌ها، با مشارکت و هم‌اندیشی کنشگران سایبری معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به دلیل اهمیت مقوله انتخاب و نمود آن در دوگانه‌های موجود در شئون مختلف زندگی، شعار «#به انتخاب تو» به‌عنوان شعار مشترک فعالان فرهنگی در فضای مجازی در ماه مبارک رمضان ۱۴۴۲ هجری قمری اعلام می‌شود.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در زمینه اهمیت «انتخاب» در سرنوشت انسان، اضافه کرد: در این فراخوان از تمامی فعالان فرهنگی در فضای مجازی خواسته می‌شود، با حفظ فعالیت‌های مستقل و ارزشمند خود، انتقال پیام‌های این شعار را در حوزه‌ مسائل تربیتی، اجتماعی به جامعه مخاطبان خود مدنظر قرار دهند.

وی ادامه داد: بسته محتوایی ملاک‌های انتخاب و اولویت‌های برخاسته از دین و مسیر دستیابی به انتخابی صحیح در زندگی توسط اداره کل فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به‌زودی منتشر می‌شود.

رحیمی از فعالان مجازی خواست برای ثبت‌نام در سامانه فعالان رسانه‌های نوین به لینک https://eshragh.ir/سامانه-فعالان-رسانه-های-نوین/ مراجعه کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار