رئیس شورای شهر قم از تحقق بیش از ۹۰ درصدی برنامه عملیاتی شهرداری در سال ۹۹ خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵ 14 April 2021

به گزارش تابناک قم، عبدالله جلالی با اشاره به نقش کلیدی شورای شهر در حوزه نظارت بر شهرداری اظهار کرد: خوشبختانه با تعامل و حفظ جایگاه‌ها در بحث مدیریت شهری کارهای خوبی در شهر اتفاق افتاده است؛ آنچه که مشهود است رضایت نسبی مردم در حوزه‌های مختلفی چون فضای سبز، عمرانی و... کسب شده است.

وی وضعیت نظافت شهری و جمع‌آوری پسماند در شهر قم را مورد توجه قرار داد و گفت: با وجود مشکلات اقتصادی پروژه‌های خوبی خصوصا در سال گذشته به بهره‌برداری رسید و امسال نیز به زودی چند پروژه‌ مهم به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس شورای شهر با اشاره به اولویت مدیریت شهری بر جلوگیری از نیمه‌تمام ماندن پروژه‌های عمرانی افزود: تلاش ما بر این است که ابتدا پروژه‌های نیمه‌تمام را تکمیل کرده سپس پروژه جدید آغاز کنیم؛ تنها دو سه پروژه در شهر نیمه‌کاره رها شده که پروژه‌های شهید کاظمی، سامان‌سازان و منوریل هستند و درگیر مسائل حقوقی شدند که از عهده مدیریت شهری خارج است.

وی با تاکید بر نگاه ویژه مدیریت شهری بر ساماندهی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) اظهار کرد: اگر گیت خیابان ارم جمع‌آوری شود این توان و عزم در مدیریت شهری وجود دارد که ساماندهی این محدوده را ادامه دهد.

جلالی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد برنامه عملیاتی سال گذشته شهرداری محقق شده است افزود: در این روزهای اخیر مردم درگیر مسائلی چون صف مرغ بودند که حتی خدمات کلی نظام را هم تحت‌الشعاع قرار داد؛ مردم ناراحتند و برخی بی‌تدبیری‌ها بسیاری از خدماتی که با هزینه و سختی بالا انجام می‌شود را تحت‌الشعاع قرار داده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار