رئیس هیات تیراندازی استان قم از اهدای سه قبضه تفنگ توسط فدراسیون این رشته به هیات قم و تفاهم این هیات با دانشگاه آزاد با هدف توسعه تیراندازی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲ 14 April 2021

به گزارش تابناک قم، محمدجواد متقیان‌نژاد اظهار کرد: سه قبضه تفنگ اهدایی دولول ساچمه زنی توسط فدراسیون تیراندازی با هدف کمک به رشد و توسعه رشته تیراندازی با اهداف پروازی در استان‌ها تحویل هیات قم شده و مطمئنم این اقدام شایسته فدراسیون زمینه‌ساز تحول در استان‌ها خواهد شد و از این بابت قدردان فدراسیون هستیم.

وی در ادامه از امضاء تفاهم‌نامه همکاری هیأت تیراندازی استان قم با دانشگاه آزاد واحد علوم پزشکی خبر داد و افزود: به همین منظور جلسه‌ای با دکتر ابوالفضل مظفری رئیس دانشگاه آزاد واحد علوم پزشکی قم داشتیم و این تفاهم‌نامه‌ در راستای گسترش رشته تیراندازی بین دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه منعقد شد و به امضای طرفین رسید.

رئیس هیات تیراندازی استان قم اضافه کرد: همچنین در این جلسه مقرر شد که طرفین طبق تفاهم‌نامه در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی و ورزشی همکاری متقابل داشته باشند، ضمنا در این جلسه سیدرضا حسینی مسئول فرهنگی، دانشجویی و ورزشی دانشگاه و علی‌اصغر کلهر دبیر هیأت تیراندازی نیز حضور داشتند.

وی در ادامه به گردهمایی مسئولین ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان قم با کادر اجرایی هیات‌های ورزشی این استان اشاره و عنوان کرد: در بخشی از این مراسم با حضور رسول منعم مدیر کل، روح‌الله رمضانی توسعه ورزش قهرمانی و سیده‌لیلا عنبری معاون ورزش بانوان از حسین مهره‌ساز رئیس سابق هیات قم به واسطه تلاش‌های چندین ساله برای توسعه رشته ورزشی تیراندازی قدردانی شد.

متقیان‌نژاد در پایان به موفقیت تیم بانوان قم در مسابقات فصل ۱۳۹۹ لیگ برتر تیراندازی زنان ایران اشاره و عنوان کرد: تیم بانوان هیات تیراندازی قم در لیگ برتر تفنگ بادی زنان ایران به مقام سوم دست یافت و نخستین‌بار قم را در این لیگ صاحب چنین مقامی کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار