معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران، برنامه اطعام این مسجد را در ایام ماه مبارک رمضان در توزیع بسته های معیشتی کمک مؤمنانه منحصر دانست.
کد خبر: ۹۵۶۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱ 15 April 2021

به گزارش تابناک قم، ابراهیم صدوقی در نشست امروز ستاد مدیریت بحران استان که در سالن کرامت استانداری برگزار شد با اشاره به تعطیل و نیمه تعطیل شدن برنامه های مسجد مقدس جمکران از روز شنبه هفته جاری بیان کرد: در این مدت اطلاع رسانی به کاروان هایی که به طور مرتب یا متناوب در شب های چهارشنبه در مسجد مقدس جمکران حاضر می شوند در دستور کار قرار داشت تا آنان از تعطیل بودن برنامه های مسجد مطلع باشند.

وی افزود: برنامه های مسجد مقدس جمکران همچنان به صورت مجازی و رسانه ای بویژه در مورد برنامه های ماه مبارک رمضان دنبال می شود.

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران همچنین از تداوم فعالیت خادمان سلامت در آن مسجد مقدس گفت و اذعان کرد: بازرسان مرکز بهداشت استان و همچنین معاونت هماهنگی امور زائرن استانداری همچنان در شب های چهارشنبه در مسجد حاضر می شوند و نظارت خود را انجام می دهند.

صدوقی سپس به توزیع ماسک رایگان برای زائران مسجد مقدس جمکران توجه داد و خاطر نشان کرد: البته ماسک های خریداری شده برای مناسبت های اخیر از جمله نوروز و ایام نیمه شعبان در حال اتمام است و امیدواریم بتوانیم با کمک نهادها و سازمان ها، توزیع ماسک رایگان را در این مکان مقدس و در بین زائران ادامه دهیم.

وی درباره برنامه های مسجد مقدس جمکران در ماه مبارک رمضان هم تصریح کرد: بسیاری از برنامه ها به صورت مجازی و رسانه ای دنبال خواهد شد، اما برخی از برنامه های تدارک دیده شده صرفا در صحن جامع و بر اساس چینش از پیش تعیین شده فرش ها و رعایت فاصله گذاری برای زائرانی که در این مکان مقدس حضور پیدا می کنند برگزار خواهد شد.

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران در عین حال افزود: در سال های قبل شاهد بودیم که سفره های افطاری و حتی برخی از میهمانی های مردمی در اطراف مسجد مقدس جمکران برپا می شد، اما این گونه برنامه ها در وضعیت فعلی کرونایی قم ممنوع است و برگزار نمی شود.

صدوقی اطعام مسجد مقدس جمکران در ماه مبارک رمضان را صرفا در توزیع بسته های معیشتی و کمک مؤمنانه منحصر خواند و یادآور شد: کاهش ساعت کاری کارکنان شاغل در مسجد مقدس جمکران نیز بر اساس مصوبه های ستاد ملی مبارزه با کرونا در دستور کار قرار دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار